  • 11. Data: 2005-09-12 06:44:54
    Temat: Re: TKTelekom - Wasze opinie
    Od: QQlka <h...@h...ah>

    > BOK mają do niczego.

    Ten BOK to jest tak jak bys do mamusi na skarge przychodzil.
    Raz Cie zleja ale jak zobacza, ze Ci zle jest to czasem bardzo po
    macoszemu potraktuja. Cala parodia takiego dziwnego BOKu :)

  • 12. Data: 2005-09-12 08:20:05
    Od: "dragonite" <d...@g...pl>

    Tomasz Paszkowski <a...@w...pl> napisał(a):

    > Nawet bez boku wszystko załatwia się praktycznie od ręki. Dodatkowo co
    > do peeringów to się mylisz, bo mają ze wszystkimi liczącymi się opami.

    > Dodatkowo TKTelekom jako jedyny w polsce ma styk z Level3.

    Nie jako jedyny. Energis ma łącze 155 Mb/s do Level 3. Punkt styku znajduje
    się w Frankfurcie. Pewnie dla tego mają, gdyż sieć Energisa jest na
    światłowodach TKTelekom :)

  • 13. Data: 2005-09-12 08:26:52
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <dg3dnl$kmi$1@inews.gazeta.pl> dragonite napisał(a):

    > Nie jako jedyny. Energis ma łącze 155 Mb/s do Level 3. Punkt styku znajduje
    > się w Frankfurcie. Pewnie dla tego mają, gdyż sieć Energisa jest na
    > światłowodach TKTelekom :)

    Punkt styku mogą mieć ale napewno nie ma na nim uruchomionego tranzytu ip.

    --
    Freedom violation: http://en1.policejnistat.cz/ , http://www.freetekno.org/

  • 14. Data: 2005-09-13 13:22:34
    Od: Jan Magnuszewski <r...@h...net.invalid>

    Verox wrote:
    > Witajcie,
    >
    > Czy ktoś z Was ma jakąś większą rurkę od TKT ? Planuje zakup u nich 10-20
    > mega.
    > Czy ktoś z Was może podzielić się opinią na ich temat ?

    Czasem działa ale rzadko.

    --
    Pozdrawiam,
    Jan Magnuszewski.

  • 15. Data: 2005-09-13 19:56:27
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    On Tue, 13 Sep 2005 15:22:34 +0200, Jan Magnuszewski napisał:

    > Czasem działa ale rzadko.

    Mógłbyś to rozwinąć ?

    --
    begin 755 signature.exe
    [verox <at> a4 <dot> pl] vy 73! de SP9UOB

  • 16. Data: 2005-09-14 13:54:53
    Od: Jan Magnuszewski <r...@h...net.invalid>

    Verox wrote:

    > Mógłbyś to rozwinąć ?

    Bardzo u nich słabo z dostępnością usługi, nie wiem jak teraz ale
    jeszcze kilka miesięcy temu była tragedia.

    --
    Pozdrawiam,
    Jan Magnuszewski.

  • 17. Data: 2005-09-14 16:26:00
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <dg9a3f$dad$1@sunflower.man.poznan.pl> Jan Magnuszewski napisał(a):

    > Bardzo u nich słabo z dostępnością usługi, nie wiem jak teraz ale
    > jeszcze kilka miesięcy temu była tragedia.

    Ehtam bsdura. Ja mam i od ponad roku nie pamiętam awarii. Moim zdaniem
    bardzo dobry operator.

    --
    Freedom violation: http://en1.policejnistat.cz/ , http://www.freetekno.org/

  • 18. Data: 2005-09-15 07:13:10
    Od: "t72" <t...@g...pl>

    > Ehtam bsdura. Ja mam i od ponad roku nie pamiętam awarii. Moim zdaniem
    > bardzo dobry operator.
    a ja mialem przez ponad 2 lata kilkanascie Mb i wlasnie przechodzimy na
    innego operatora.
    - BOK w zasadzie nie istnieje, wszyscy odsylaja do pana dyrektora (choc moze
    to tylko w moim oddziale),
    - przy duzych przepustowosciach >20 nie maja konkurencyjnych cen, inni maja
    lepsze
    + z administratorami jest dobry kontakt ale z tymi od szkieletu bo z naszym
    lokalnym to dramat,
    staraj sie zeby podlaczyli Cie do routera w Wawie wtedy ominiesz lokalne
    problemy z routerem, ostatnie 6-8 miesiecy bez wiekszych awarii, ale
    wczesniej sporo sie dzialo, co znajdziesz w archiwum grupy
    - wazna rzecz: domyslnie okres wypowiedzenia trwa 3 miesiace....warto z tym
    powalczyc przed podpisaniem umowy, ogolnie co wywalczysz przezd podpisaniem
    to Twoje bo potem to kapa...;)

    wybor nalezy do Ciebie

    pozdrawiam
    popo

  • 19. Data: 2005-09-15 07:43:17
    Od: " dragonite" <d...@g...pl>

    t72 <t...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > powalczyc przed podpisaniem umowy, ogolnie co wywalczysz przezd podpisaniem

    Dalej TKTelekom pracuje do 16 ? czy już się to zmieniło. BO przedtem jak ktoś
    miał awarie po 16 to nie było gdzie tego zgłosić :)

  • 20. Data: 2005-09-15 08:22:49
    Od: Sebastian Rusek <z...@e...pl>

    Dnia Thu, 15 Sep 2005 09:13:10 +0200, t72 napisał(a):

    > + z administratorami jest dobry kontakt ale z tymi od szkieletu bo z naszym
    > lokalnym to dramat,
    Tak się tylko zapytam... 'lokalny' to znaczy mniej-więcej gdzie? Może być z
    dokładnością do województwa;)

    --
    Sebastian Rusek