  • 1. Data: 2011-03-14 17:55:15
    Temat: TNK w dekoderze cyfry
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Czy TNK zadziała w dekoderze cyfry ? Rozważam zakup cyfry, a do TNK używam
    dekodera z USB /PVR/ i pomyślałem o zamianie cyfra<> tnk. Do dekodera PVR
    cyfry się nie palę: chcą strasznie drogo za dzierżawę, to już lepiej kupić
    coś własnego. Zastanawiam się nad cGlobo/ ferguson (ariva@link200) Na teraz
    mam w TNK fregusona 6900 i jestem z niego bardzo zasdowolony, choć to tylko
    SD.

  • 2. Data: 2011-03-14 18:20:34
    Temat: Re: TNK w dekoderze cyfry
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    Czy TNK zadziała w dekoderze cyfry ?
    cyfra koduje w seca a TNK koduje w conax
    TNK SD zadziała w każdym dekoderze który zdekoduje conax ,natomiast w TNK HD
    karta parowana jest z dekoderem

    Arek.

  • 3. Data: 2011-03-14 18:28:24
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    zapomniałem dodać że TNK HD działa w nCAM HD ,lista tunerów znajdziesz na
    stronie http://telewizjanakarte.pl/tnk_hd/instalacja.html

    Arek.

  • 4. Data: 2011-03-14 22:53:11
    Od: "Wolvier" <w...@p...fm>

    Zadziała w dekoderach Mediasat PIONEER 1430/1530/1630 +Kenwood DTF (ale
    który nie pamiętam) z alternatywnym softem -drugi slot na Kartę Bankową
    wykorzystywany jest jako slot na kartę TNK.
    Minusem jest to że po ostatnim mieszaniu providerami softy z obsługą cyfry i
    tnk są mało stabilne (zwiechy, czy czarny ekran), poza jednym czy dwoma
    gdzie wszystko ok

    5953 (20110314) __________

  • 5. Data: 2011-03-15 06:32:15
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-03-14 23:53, Wolvier pisze:
    > Zadziała w dekoderach Mediasat PIONEER 1430/1530/1630 +Kenwood DTF (ale
    > który nie pamiętam)

    dtf1

> [...]
    > Minusem jest to że po ostatnim mieszaniu providerami softy z obsługą
    > cyfry i tnk są mało stabilne (zwiechy, czy czarny ekran), poza jednym

    1430 jest ok

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.3 - power of linux