  • 1. Data: 2024-01-01 13:59:34
    Temat: TO PRAWDZIWY KOSZMAR
    Od: _Master_ <...@...pl>

    (czyli cała prawda o życiu z elektrycznym autem - na przykładzie Nissan
    Leaf)

    https://www.youtube.com/watch?v=9P9MrCqFuu8

    Wiem... bicie piany ale nowa informacja jest taka że licznik zużycia
    BEZCZELNIE KŁAMIE!

  • 2. Data: 2024-01-02 11:27:14
    Temat: Re: TO PRAWDZIWY KOSZMAR
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    W dniu 1.01.2024 o 13:59, _Master_ pisze:
> [...]
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=9P9MrCqFuu8
    >

    > Wiem... bicie piany ale nowa informacja jest taka że licznik zużycia

    Zaraz przyjedzie jeden z drugim, i Ci powiedzą że się nie znasz, auto
    było pewnie popsute, nie stać Ciebie i dorabiasz ideologię.

  • 3. Data: 2024-01-02 11:42:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.01.2024 o 11:27, jerzu pisze:

    > Zaraz przyjedzie jeden z drugim, i Ci powiedzą że się nie znasz, auto
    > było pewnie popsute, nie stać Ciebie i dorabiasz ideologię.

    Ogólnie to zabawne - dekadę temu - elektryki będą tansze, bardziej
    niezawodne, paliwo prawie za darmo, serwis też bo nie ma się co psuć,
    problem ładowarek zostanie rozwiązany no i przede wszystkim nikt ci nie
    zabroni przecież spalinek.

    Dziesięć lat póżniej - co prawda są droższe w zakupie, eksploatacji i w
    sumie w paliwie też a mała stłuczka to szkoda całkowita ale za to mają
    mniejszy zasięg, jak policzyć ładowanie to są średnia prędkość wychodzi
    dwukrotnie niższa. Dlatego żebyś mimo tych oczywistych zalet wybrał
    elektyka to zakażemy spalinek.

    A i wisienka na torcie - co prawda nie będzie cie stać na elektyka ale
    za to dopłacisz w dopłatach dla tych co ich stać i będziesz miał w chuj
    drogi prąd (a z 10 lat blekauty:)) A jak 10 lat temu mówiłem to mówili
    że szur jestem:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2024-01-02 12:45:58
    Od: Jacek <j...@...pl>

    W dniu 2.01.2024 o 11:42, Shrek pisze:
    > to mówili że szur jestem:P
    Bo jesteś.

  • 5. Data: 2024-01-02 13:21:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.01.2024 o 12:45, Jacek pisze:

    > Bo jesteś.

    Oczywiście - prawdziwym szurem jest się tylko wtedy jak prognozy się
    spełniają:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2024-01-02 15:38:39
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-01-2024 o 10:27, jerzu pisze:

    > Zaraz przyjedzie jeden z drugim, i Ci powiedzą że się nie znasz, auto
    > było pewnie popsute, nie stać Ciebie i dorabiasz ideologię.

    Nawet bez czytania co napisał, można to właśnie założyć.
    Ale niech strzelę - ignorant pomylił przewidywacza zasięgu, z licznikiem
    zużycia?
    Nie ma pojęcia o czym bredzi, ale bredzi?
    Bo hejt to podstawa....

  • 7. Data: 2024-01-02 16:30:31
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-02 o 13:21, Shrek pisze:
    > Oczywiście - prawdziwym szurem jest się tylko wtedy jak prognozy się
    > spełniają:P

    Oczywiście zdajesz sobie sprawę że powinieneś głosować na partię której
    prognozy się sprawdzają ;-)

  • 8. Data: 2024-01-02 16:35:20
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-02 o 15:38, Cavallino pisze:
    > Nie ma pojęcia o czym bredzi, ale bredzi?

    Jeśli sof celowo wprowadza mnie w błąd że zapłacę 40 zł a w
    rzeczywistości płacę 50 zł
    to źle świadczy o producencie tego softu i auta.

    Tak w spalinowych też kłamią.

    Ale czy to jest usprawiedliwienie?

    Mamy to przemilczeć bo to elektryki KŁAMIĄ a to lepsza kasta? ;-)

  • 9. Data: 2024-01-02 17:18:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.01.2024 o 16:30, _Master_ pisze:

    > Oczywiście zdajesz sobie sprawę że powinieneś głosować na partię której
    > prognozy się sprawdzają ;-)

    Daj już spokój. Było tłumaczone że z wolnorynkowych rzeczy to
    wprowadziliście tylko zakaz handlu w niedziele. Reszta to tani populizm,
    bo po prostu nie macie szansy na realizowania bądź nie programu
    gospodarczego. Za to wprowadzenie zakazu aborcji tylnymi drzwiami jak
    najbardziej. Nawet na zaczepianie żydów z gaśnicą jesteście za ciency.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2024-01-02 20:34:03
    Od: Janusz <j...@o...pl>

> [...]
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=9P9MrCqFuu8
    >

    > Wiem... bicie piany ale nowa informacja jest taka że licznik zużycia
    A tu kawałęk autostrady przy -18 na zewnątrz, te co stoja na poboczu to...
    https://www.youtube.com/watch?v=gFNbSRlN2Uw

    zgadliście? oczywiście porzucone elektryki :)

    --
    Janusz