  • 1. Data: 2009-11-16 12:47:53
    Temat: TOMTOM RIDER II - opinie, pytania
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    Witam,

    Szukam nawigacji do moto z dwóch powodów. Jeden oczywisty - GPS, drugi
    to zestaw głośnomówiący do telefonu.

    Jestem w pracy 24h/dobę (i muszę mieć stały dostęp do telefonu). Muszę
    też wiedzieć kto dzwoni oraz mieć dostęp do książki telefonicznej (z
    tego względu odpadają wszelkie zestawy słuchawkowe).

    Moje pytanie jest takie:
    - Jak sprawdza się TOMTOM RIDER 2 jako zestaw "głośnomówiący" do telefonu?
    - Czy można swobodnie prowadzić rozmowę tak przy prędkości do 100km/h?

    - Jaka jest trwałość takiego urządzona?
    Jakieś inne uwagi co do funkcionalnośći? Wad? Zalet?

  • 2. Data: 2009-11-16 13:22:40
    Temat: Re: TOMTOM RIDER II - opinie, pytania
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    I może ktoś się orientuje jaki jest późniejszy koszt aktualizacji map?

  • 3. Data: 2009-11-16 16:50:55
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Miecio" wymiata melbuksów na całej szerokości jezdni:

> [...]
    > - Jak sprawdza się TOMTOM RIDER 2 jako zestaw "głośnomówiący" do telefonu?
    > - Czy można swobodnie prowadzić rozmowę tak przy prędkości do 100km/h?

    Muszę Cię zmartwić! TOMTOM RIDER 2 nie spełni Twoich oczekiwań. Ale podobno
    TOMTOM KAMIKADZE 3 daje możliwość prowadzenia wideokonferencji przy
    prędkości 200km/ha, a po zainstalowaniu odpowiednich pluginów (wersja Profi)
    można jeszcze trzepać kapucyna ;-)

    Zdroofka Johnny

  • 4. Data: 2009-11-16 17:15:38
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "johnny" <j...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > przy prędkości 200km/ha, a po zainstalowaniu odpowiednich pluginów (wersja
    > Profi) można jeszcze trzepać kapucyna ;-)

    ROTFL

    a co to są melbuksy?

    greg