  • 1. Data: 2005-02-08 15:18:54
    Temat: TP DSL Lublin - problemy z www
    Od: "Marcin Gontarz" <m...@n...pl>

    www.ebay.com laduje sie do 3/4 i staje i dalej nic
    http://mail.yahoo.com/?.intl=us laduje sie dobra godzine

    dls 2000 lacze uzywane tylko do www
    moze ktos napisze jak to wyglada na lubelskim polpaku
    bo z tego co wiem neo dsl i sdi lublin tak dziala

    Marcin "MrG" Gontarz
    mbx : mrg(at)nowanet.pl | web : www.nowanet.pl
    gsm : 506 33 11 69 | gad : 3864459 | icq : 19032134

  • 2. Data: 2005-02-08 16:17:17
    Temat: Re: TP DSL Lublin - problemy z www
    Od: "Grzegorz Chmurzyński" <g...@o...pl>

    Z dziennika pijanego naczelnika:
    Skazaniec Marcin Gontarz naskrobał na ścianie:

    > www.ebay.com laduje sie do 3/4 i staje i dalej nic
    > http://mail.yahoo.com/?.intl=us laduje sie dobra godzine

    Mialem zakladac podobny temat....
    Problemy mam takie same z zagranicznymi niektorymi stronkami.

    DSL 2Mb - Kraków.

    Nie wazne czy ide przez squida, czy przez NAT'a czy na sztywno wpisze sobie
    IP zewnetrzy, rowniez nie jest to problem z DNS;ami bo probowalem
    uczelniachyh (stojacych w cyfronecie jak i tych standartowych tepsianych)

    Problemy mam nawet ze stronkami yahoo (np. www.yahoo.com nieotwiera sie do
    konca, www.geocities.com rowniez, www.imdb.com tez gryzie)
    A np. AOL blyskiem otwiera kazda stronke.

    Poczekam jeszcze do jutra, a jak nic sie nie zmieni lapie za telefon i
    zaczynam reklamowac usluge.
    Moze wypowie sie ktos bardziej obeznany niz ja w czym moze tkwic problem.

    Wiem ze sa teraz problemy w Polsce polnocnej i zachodniej z wyjsciem na
    swiat poprzez telia'e.

    PS. wlasnie poprosilem 2 znajomych z Krakowa azeby otworzyl w/w stronki.
    Jednemu na DSL2 wszystko dziala OK, zas drugiemu na DSL1 lazi tak samo
    fatalnie jak mnie....
    Qrcze brak mi juz pomyslow, moze ktos bardziej obeznany wyjani mi przyczyne
    owych anomalii.

    --
    Yaboll l...@v...cy (ROT13)
    GG: 1100100101001000101 (bin)

  • 3. Data: 2005-02-08 16:35:38
    Od: Sławomir Kawała <s...@a...net>

    On Tue, 8 Feb 2005 16:18:54 +0100
    "Marcin Gontarz" <m...@n...pl> wrote:

    > www.ebay.com laduje sie do 3/4 i staje i dalej nic
    > http://mail.yahoo.com/?.intl=us laduje sie dobra godzine

    U mnie oba sajty laduja sie ok na dsl2. Skonfiguruj squida, zeby
    korzystal z w3cache.tpnet.pl 8080

    --
    pozdr. Slawek
    JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net

  • 4. Data: 2005-02-08 16:47:29
    Od: "Grzegorz Chmurzynski" <g...@o...pl>

    Z dziennika pijanego naczelnika:
    Skazaniec Slawomir Kawala naskrobal na scianie:

    > U mnie oba sajty laduja sie ok na dsl2. Skonfiguruj squida, zeby
    > korzystal z w3cache.tpnet.pl 8080

    To nie jest dobre rozwiazanie.. bo czasmi w3cache.tpnet.pl:8080 strasznie
    sie zuje i muli.

    Ja bym chcial zeby wrocilo to do normy, a nie zebym musial miec squida
    tepsianego uzywac do otwierania zagranicznych stronek.. pranoja

  • 5. Data: 2005-02-08 17:03:19
    Od: Adam <a...@o...usun.to.pl>

    Marcin Gontarz wrote:

    > www.ebay.com laduje sie do 3/4 i staje i dalej nic
    > http://mail.yahoo.com/?.intl=us laduje sie dobra godzine

    Takie same problemy na łączu Polpak FR - Górny Śląsk.

  • 6. Data: 2005-02-08 17:39:56
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Marcin Gontarz wrote:
    > www.ebay.com laduje sie do 3/4 i staje i dalej nic
    > http://mail.yahoo.com/?.intl=us laduje sie dobra godzine
    SDI lublin/chelm/wlodawa takze.

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 7. Data: 2005-02-08 19:46:36
    Od: g...@w...studio.tpi.pl (Adam Wysocki)

    "Grzegorz Chmurzyński" <g...@o...pl> wrote:

    > Problemy mam nawet ze stronkami yahoo (np. www.yahoo.com nieotwiera sie do
    > konca, www.geocities.com rowniez, www.imdb.com tez gryzie)
    > A np. AOL blyskiem otwiera kazda stronke.

    MTU?

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.rulez.pl * GG: 1234 * Fidonet: 2:480/127.21
    Nastaw się na to, że życie kopnie cię w dupę. Tylko nie za często...

  • 8. Data: 2005-02-08 19:52:48
    Od: Borg <b...@b...lan>

    "Grzegorz Chmurzyński" <g...@o...pl> wrote in

    > Wiem ze sa teraz problemy w Polsce polnocnej i zachodniej z wyjsciem
    > na swiat poprzez telia'e.

    Ciekawe. Bo ja jakos przez telia.net wyjsc nie moge. Wiekszosc ruchu
    kierowane jest do opentransit.net, wiec mam wiecej hopow co w
    rezultacie daje wieksze opuznienia.. Moze sie tez okazac ze jakis rt
    po drodze sfiruje.
    Ruch do telia.net idzie praktycznie tylko dla hostow z tej sieci.

    Ciekawe dlaczego TPSA zdecydowala sie na takie rozwiazanie.
    Osobiscie wolal bym wylazic prez telia.net (mniej rt po drodze,
    mniejsze czasy, nie przypominam sobie zeby byly problemy)

  • 9. Data: 2005-02-08 20:48:23
    Od: l_uka <N...@p...fm>

    Marcin Gontarz napisał(a):
    > www.ebay.com laduje sie do 3/4 i staje i dalej nic
    > http://mail.yahoo.com/?.intl=us laduje sie dobra godzine

    dsl okolice warszawy - to samo.
    squid lokalny, DNSy tpsy.

    --
    Łukasz Grąbczewski
    LG1028-RIPE

  • 10. Data: 2005-02-08 22:06:13
    Od: a...@a...pl (Verox)

    On Tue, 08 Feb 2005 18:03:19 +0100, Adam napisał:

    > Takie same problemy na łączu Polpak FR - Górny Śląsk.

    Potwierdzam, również Górny Śląsk Polpak (internet FR czy jakmutam) i DSL

    --
    begin 755 signature.exe
    [verox <at> a4 <dot> pl] vy 73! de SP9UOB