  • 1. Data: 2005-02-04 21:15:29
    Temat: serwis sms
    Od: <p...@o...pl>

    nie wiem czy to dobre miejsce do takich pytan ale czy ktos zna soft, w
    ktorym mozna wpisac cykliczne sms'y wysylane przez internet na komorki (
    najlepiej wszystkich operatorow). chce ustawic automatyczne przypominacze
    sms

  • 2. Data: 2005-02-04 23:38:10
    Temat: Re: serwis sms
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako p...@o...pl <p...@o...pl> w artykule
    <news:cu0olj$nef$1@news.onet.pl> pisze:

    > nie wiem czy to dobre miejsce do takich pytan

    Niedobre. Konfiguracja OE też niedobra. Google lepsze.

    > ale czy ktos zna soft, w
    > ktorym mozna wpisac cykliczne sms'y wysylane przez internet na komorki (
    > najlepiej wszystkich operatorow). chce ustawic automatyczne
    > przypominacze sms

    Chcesz pospamować - idź na pl.internet.mordplik.
    Chcesz pożyć w usenecie - ruszaj na <http://evil.pl/pip/>.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)