  • 11. Data: 2004-10-12 11:47:51
    Temat: Re: TP SA Nowa oferta
    Od: "szymon" <_...@w...wielun.pl>

    MarcinS wrote:

    > Gdzie Ty sie zwracalaes, bo ja nic na ten temat sie w TP nie
    > dowiedzialem.

    Ofertę dostałem od Opiekuna ;) (jesteśmy już klientem TP). Infolinia Polpaku
    raczej cen nie poda, bo oficjalnie ceny są negocjowane i nie ma cennika -
    może wyślij fax z zapytaniem?
    Szymon Wyrembak
    (popraw adres email: imie kropka nazwisko)

  • 12. Data: 2004-10-12 12:59:35
    Od: MarcinS <M...@C...pl>

    A mozesz napisac o co w tej ofercie chodzi? Czym roznia sie te dostepy? Do czego
    sluza? Jakie sa obostrzenia?

  • 13. Data: 2004-10-12 13:38:13
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "MarcinS" <M...@C...pl> napisał w wiadomości

    > A mozesz napisac o co w tej ofercie chodzi? Czym roznia sie te dostepy? Do
    > czego
    > sluza? Jakie sa obostrzenia?

    a czytales tego linka ktorego podali koledzy ?
    bo ja tam odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania znalazlem ...

    --
    Mateo

  • 14. Data: 2004-10-12 15:42:51
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    jakiego linka ????

    --
    futszaK
    598339018 887233199

  • 15. Data: 2004-10-12 16:29:09
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <f...@p...pl> napisal(a):

    > jakiego linka ????

    No właśnie - bo na tym z BiznesNetu to tylko są te pierduły, które tutaj
    były zacytowane. Zero konkretów.
    --
    Samotnik
    "Mnie takie zabawy nie bardzo interesują. Nie gustuje w penisach,

  • 16. Data: 2004-10-12 18:21:04
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > jakiego linka ????

    sorka, cos mi sie pomylilo ...

    cytuje za :
    http://groups.google.com/groups?dq=&hl=en&lr=&safe=o
    ff&threadm=415450e4%241%40news.home.net.pl&prev=/gro
    ups%3Fq%3Dpl.internet.polip%26num%3D100%26hl%3Den%26
    lr%3D%26safe%3Doff%26sa%3DN%26tab%3Dwg

    - Global Access - czyli dostep do wszystkiego (TPNET, kraj, zachod) z usluga
    BGP4 ale bez prawa tranzytu tego sygnalu do innych AS'ow niz dany Klienta,
    - Web Access - tez dostep do wszystkiego ale bez BGP (na klasach TPNET)...

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 17. Data: 2004-10-12 20:02:20
    Od: "ekala" <e...@p...pl>

    czy ktos cos znalazl o tym na stronie www TP?
    Bo ja szukam i nic.
    Pozdrawiam
    Ernest

  • 18. Data: 2004-10-12 23:27:05
    Od: "Jerzy Hołda | maszyna.pl" <jerz_na_@maszyna_kropka.pl>

    kamil kapturkiewicz wrote:

    > zrodelko zapodaj. warto zeby z ichnia oferta isc do netii po obnizke ;)

    Ja uż do netii skoczę tylko z wypowiedzeniem. Papir na obiecane adresy
    podpiałem z nimi 20.08 i do tej pory nic nie zadziałali. Dzwoniłem
    kilkakrotnie, ale nawet nie raczyli oddzwonić. Poczekam tylko na koniec
    promocji 10/12 i zmieniam operatora.

    Pozdrawiam
    Jerzy H
    --
    Jerzy Hołda | maszyna.pl
    e-mail: jerz [ ] maszyna.pl | url: http://maszyna.pl

  • 19. Data: 2004-10-13 05:05:26
    Od: "szymon" <_...@w...wielun.pl>

    ekala wrote:
    > czy ktos cos znalazl o tym na stronie www TP?
    > Bo ja szukam i nic.
    > Pozdrawiam
    > Ernest

    AFAIK na stronach nic nie ma - musisz dowiadywać się w Pionie Klientów
    Biznesowych - umów się z kimś.

  • 20. Data: 2004-10-13 10:00:34
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Mateusz Swatek wrote:

> [...]
    > 1%40news.home.net.pl&prev=/groups%3Fq%3Dpl.internet.
    polip%26num%3D100%26hl
    > %3Den%26lr%3D%26safe%3Doff%26sa%3DN%26tab%3Dwg

    A wiesz co to jest skracacz URL-i??

> [...]
    > tranzytu tego sygnalu do innych AS'ow niz dany Klienta, - Web Access -
    > tez dostep do wszystkiego ale bez BGP (na klasach TPNET)...

    Dodajmy do tego opłatę 4 kPLN miesięcznie za sam port ATM i rzeczywiście
    oferta robi się super atrakcyjna. Jak jasna cholera. Biorę - dajmy na to -
    10 Mbps wykreowane w ATM po 800 zł netto plus 4k za port = 12k netto za 10
    Mbps. Dziekuję, mam w nosie - nawet w GTS dostanę taniej.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator