  • 1. Data: 2005-11-30 17:38:48
    Temat: TP SA nie lubi reklamacji
    Od: "Barti" <b...@p...onet.pl>

    O godzinie 18:13 starałem się zgłosić reklamację usługi Neostrada do TP SA.
    Połaczenie zaliczyło zgona ponownie. Pani na infolinii 0800102102 odmówiła
    przyjecia reklamacji, bo w tej chwili trwa konserwacja systemu. Jestem
    bardzo ciekawy, jak to się ma do prawa telekomunikacyjnego? Proszę kogoś o
    kilka słów, bo jestem rozbawiony i bezradny.
    Barti

  • 2. Data: 2005-11-30 22:13:48
    Temat: Re: TP SA nie lubi reklamacji
    Od: "Brodi" <madmax81@_dsd_interia.pl>

    masz to na taśmie nagrane ?
    jak nieto ich możesz cmoknąć w pompke
    a tak na serio to lepiej żeby powiedziała prawde niż żeby udawała że coś
    wpisuje i cię spławiła
    zadzwoń póżniej zgłoś i zarządaj numeru zgłoszenia

  • 3. Data: 2005-12-01 00:59:37
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Barti pisze:

> [...]
    > bardzo ciekawy, jak to się ma do prawa telekomunikacyjnego? Proszę kogoś o
    > kilka słów, bo jestem rozbawiony i bezradny.

    Może zachowała się niezbyt mądrze ale... nie masz co robić tylko
    zgłaszać reklamację gdy Ci mówią, że trwają jakieś planowe prace?

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 4. Data: 2005-12-01 02:14:01
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Neas <n...@n...invalid> wrote:

    > Może zachowała się niezbyt mądrze ale... nie masz co robić tylko
    > zgłaszać reklamację gdy Ci mówią, że trwają jakieś planowe prace?

    Planowe prace o 18:13?

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 5. Data: 2005-12-01 07:23:50
    Od: "Radosław HORODNICZY" <radekh_(no-spam_remove_it)_@gmail.com>

> [...]
    > wpisuje i cię spławiła
    > zadzwoń póżniej zgłoś i zarządaj numeru zgłoszenia

    i co ci da nr zgloszenia?
    z tego co kojaze oni maja 3 dni robocze na naprawe
    uszkodzenia.......

  • 6. Data: 2005-12-01 07:28:34
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Radosław HORODNICZY napisał(a):

    > i co ci da nr zgloszenia?

    Dobre pytanie ;-)

    > z tego co kojaze oni maja 3 dni robocze na naprawe
    > uszkodzenia.......

    Pod warunkiem, że... możesz udowodnić, KIEDY było zgłoszenie. Inaczej
    jak w Misiu - nie mamy Pańskiego płaszcza i co Pan nam zrobi. Stąd
    przydatny jest numer zgłoszenia, najlepiej zweryfikowany poprzez
    "sprawdzenie" co się dzieje ze zgłoszeniem numer xxx

    M.

  • 7. Data: 2005-12-01 08:48:03
    Od: "Radosław HORODNICZY" <radekh_(no-spam_remove_it)_@gmail.com>

    Stąd
    > przydatny jest numer zgłoszenia, najlepiej zweryfikowany poprzez
    > "sprawdzenie" co się dzieje ze zgłoszeniem numer xxx

    Dobre okreslenie, "przydatny" tylko tak naprawde to w du.. se mozna
    go wsadzic :) Bo tak naprawde to te zgloszenia sa zamykane automatycznie
    bez zadnego potwierdzenia, i po 2 czy 3 dniach mozesz zadzownic, spytac
    i pani powie ze uszkodzenie jest juz naprawione a zgloszenie zamkniete
    i ze jesli masz problem to wina lezy po stronie komputera lub ewentualnie
    moze znowu przyjac zgloszenie....

    A IMHO sadzic sie z nimi to raczej bez sensu

  • 8. Data: 2005-12-01 14:59:33
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

> [...]

    > i pani powie ze uszkodzenie jest juz naprawione a zgloszenie zamkniete
    > i ze jesli masz problem to wina lezy po stronie komputera lub ewentualnie

    Zależy, jaka masz umowę i co naprawdę się dzieje.

    > A IMHO sadzic sie z nimi to raczej bez sensu

    No... Lepiej usiąść w kąciku i sobie popłakać.

    M.

  • 9. Data: 2005-12-08 20:10:16
    Od: "Tomek" <n...@f...you>

    > z tego co kojaze oni maja 3 dni robocze na naprawe
    > uszkodzenia.......

    Nic podobnego... wlasnie minal miesiac i 3 dni od kiedy ja zglosilem
    awarie - po miesiacu tak jak obiecali zadzwonili ale nic nie zrobili -
    jedyny zapis jaki mnie broni to to ze po 30 dniach moge zrezygnowac z ich
    uslug. Tyle.

    Mam neo 6Mbitow - transfer na poziomie 6KB/s... Problem nie lezy u mnie.
    Przyznali sie że mają problem z kablami. Ale faktury twardo przysyłają...
    nawet zawyżone a korekty "wysłali" ale nie dotarły...
    Kij im w oko.