  • 1. Data: 2005-11-28 09:08:40
    Temat: Pro Futuro Warszawa od rana problemy.... tylko u mnie?
    Od: Piotr Heine <h...@o...pl>

    Warszawa, straty pakietów od rana 65%. Obecnie straty 10%. Tylko u mnie?
    Piotr Heine

  • 2. Data: 2005-11-28 10:23:27
    Od: "Olszewski Konrad [Etop]" <k...@e...pl>

    Uzytkownik "Piotr Heine" <h...@o...pl> napisal w wiadomosci
    > Warszawa, straty pakietów od rana 65%. Obecnie straty 10%. Tylko u mnie?
    > Piotr Heine

    Czestotliwosc wyzsza niz 20GHz + mokry snieg na antenie = problemy.

    Proponuje wycieczke na dach ze zmiotka .

    CSL

  • 3. Data: 2005-12-11 10:37:04
    Od: <a...@n...pl>

    Użytkownik "Olszewski Konrad [Etop]" <k...@e...pl> napisał w
    wiadomości news:dmelqt$iva$1@opal.futuro.pl...

    > Uzytkownik "Piotr Heine" <h...@o...pl> napisal w wiadomosci
    >
    > Czestotliwosc wyzsza niz 20GHz + mokry snieg na antenie = problemy.
    >
    > Proponuje wycieczke na dach ze zmiotka .
    >
    > CSL

    Nieprawda,

    Miałem kiedyś Crowley'a antene 120 cm na odległość ponad 17 km i działało
    nawet jak śnieg leżał na antenie i poziom sygnału był w normie.
    Duże opady (śnieg, deszcz, grad :-D ) pogarszają warunki korzystania, lub
    uniemożliwiają je, ale śnieg... nie... to znowu problem Futuro... :(
    ale wytłumaczenie jest jak najbardziej dobre ( z punktu widzenia HellDesku
    Futuro)

    pozdrawiam

    Piotr 'ares' Siwicki

  • 4. Data: 2005-12-11 13:49:58
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    a...@n...pl napisał(a):

    > Nieprawda,
    >
    > Miałem kiedyś Crowley'a antene 120 cm na odległość ponad 17 km i działało
    > nawet jak śnieg leżał na antenie i poziom sygnału był w normie.

    W jakim paśmie, słoneczko? ;-) O ile dobrze pamietam, CDP nie używa pasm
    powyżej 20 GHz.

    M.

  • 5. Data: 2005-12-11 14:49:47
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <4...@n...home.net.pl> Maciej Bebenek napisał(a):

    > W jakim paśmie, słoneczko? ;-) O ile dobrze pamietam, CDP nie używa pasm
    > powyżej 20 GHz.

    Używa np. 38Ghz, sam mam kilka radiolinii od CDP na tym paśmie.

    --
    Freedom violation: http://en1.policejnistat.cz/ , http://www.freetekno.org/

  • 6. Data: 2005-12-11 15:04:46
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Tomasz Paszkowski napisał(a):

    > Używa np. 38Ghz, sam mam kilka radiolinii od CDP na tym paśmie.

    To jeszcze żeby sie upewnić - na antenie fi 120 cm?

    M.

  • 7. Data: 2005-12-11 15:15:36
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    Maciej Bebenek wrote:

    > To jeszcze żeby sie upewnić - na antenie fi 120 cm?

    Uzywanie radiolinii 38GHz i anten 120cm to byloby z lekka
    bez sensu ;-)

  • 8. Data: 2005-12-11 15:27:46
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Michal Gawrylczyk napisał(a):

    > Uzywanie radiolinii 38GHz i anten 120cm to byloby z lekka
    > bez sensu ;-)

    czemu ?
    w krakowie ostatnio postawila jedna firma takowy link na 7 czy 8 km

    38GHz bo tanie pasmo

    --
    Mateusz

  • 9. Data: 2005-12-11 17:04:40
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    Mateusz Swatek wrote:

    > czemu ?
    > w krakowie ostatnio postawila jedna firma takowy link na 7 czy 8 km
    >
    > 38GHz bo tanie pasmo

    Ale anteny duzo drozsze, duzo bardziej klopotliwe w montazu i
    wymagajace duzo solidniejszych konstrukcji, zajmujace bardzo
    duzo miejsca, czesto wiecej kosztuje dzierzawa miejsca pod nia.

    Krotko - duza antena to duzy klopot ;-) To samo mozna postawic
    na 60cm i 23GHz. A 120cm na 7/8 km to byloby mi szkoda,
    szczegolnie ze taki link na upartego mozna i na 30cm zrobic.

    Niektorzy producenci nawet nie robia 120cm pod 38GHz.

  • 10. Data: 2005-12-11 17:33:33
    Od: Adam Paluch <a...@-...org.pl>

> [...]

    > szczegolnie ze taki link na upartego mozna i na 30cm zrobic.
    >
    > Niektorzy producenci nawet nie robia 120cm pod 38GHz.

    ale CDP lubi takie zabawki ... przyklad ? link z katowic do sosnowca (w
    sosnowcu antena 120 (38GHz) na wierzowcu :)
    a w kwestii drogo/tanio ... moze im ten sprzet po prostu lezy ? bo ten
    ich Lucent nowy nie jest

    --
    Adam Paluch
    Ex.T.. Sosnowiec