  • 1. Data: 2013-04-21 14:39:52
    Temat: TP-burdel
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Ameryki nie odkrywam, ale dzis na mnie padlo ... burdel w TP maja
    nieziemski :-)

    A popatrzylem sobie na historie wplat na konto ... wystarczylo troche
    zamieszania z platnosciami z winy zreszta TP - ale ta historia wplat
    to juz nie mam pojecia skad im sie bierze, bo na pewno nie z
    rzeczywistych przelewow :-)

    J.

  • 2. Data: 2013-04-21 15:02:09
    Temat: Re: TP-burdel
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

> [...]
    > zamieszania z platnosciami z winy zreszta TP - ale ta historia wplat
    > to juz nie mam pojecia skad im sie bierze, bo na pewno nie z

    Można by pomyśleć, że ten burdel, to po zapaleniu pomarańczowej latarni,
    ale wcześniej też tak mieli.

    --
    Jarek