  • 1. Data: 2009-12-28 11:01:35
    Temat: TP telewizja
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    mozna miec telewizja w TP "okolo neostradowa za free" ale sa 2 wersje:
    po adsl box podlaczony do livebox'a lub via satelita. Czy ten box
    takze w jakis sposob musi byc podlaczony do livebox'a czy mozna go
    wyniesc do innej lokalizacji i tam korzystac z telewizji?

    Chcialbym oddac te usluge rodzicom.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-12-28 11:08:36
    Temat: Re: TP telewizja
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > takze w jakis sposob musi byc podlaczony do livebox'a czy mozna go
    > wyniesc do innej lokalizacji i tam korzystac z telewizji?

    Tak sa przekazywane uprawnienia, soft i lista kanalów.

  • 3. Data: 2009-12-28 11:13:47
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 28 Dec 2009 12:08:36 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci

    >Musi byc podlaczony do liveboxa.
    >Tak sa przekazywane uprawnienia, soft i lista kanalów.

    a to "podlaczenie" do liveboxa to jest ethernet. Daloby sie ten tuner
    wyniesc gdzies w siec poza lokal i skomunikowac tuner z liveboxem via
    internet? Moja siostra bedzie to miec, ale telewizje chcialaby oddac
    rodzicom.

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2009-12-28 11:24:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości news:

    > a to "podlaczenie" do liveboxa to jest ethernet.

    Tak.

    >Daloby sie ten tuner
    > wyniesc gdzies w siec poza lokal i skomunikowac tuner z liveboxem via
    > internet?

    Przez tego samego liveboxa?
    Jak to sobie wyobrażasz?
    Po porcie adsl raczej nie wypali.
    A jak zrobisz jakąś pętelkę zwrotną?
    Nie wiem czy gdzieś tego nie odfiltrują, albo czy karta sieciowa tunera nie
    musi gadać bezpośrednio z liveboxem, jakiego protokołu używa....

    Daleko ma być ten livebox od tunera?
    Może w zasięgu wifi?

    Albo zrób jeszcze inaczej - kup drugi tuner potrafiący odkodować viaccess i
    transportuj samą kartę (działa - aczkolwiek nie wiem jak często i na jak
    długo są wysyłane uprawnienia, robiłem test tylko przez kilka minut).

  • 5. Data: 2009-12-28 11:48:08
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 28 Dec 2009 12:24:41 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Albo zrób jeszcze inaczej - kup drugi tuner potrafiący odkodować viaccess i
    >transportuj samą kartę (działa - aczkolwiek nie wiem jak często i na jak
    >długo są wysyłane uprawnienia, robiłem test tylko przez kilka minut).

    o to jest ciekawy trop!

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2009-12-28 12:00:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > o to jest ciekawy trop!

    A tak z drugiej strony - co takiego masz w telewizji by TP SA, że warto
    inwestować kasę w sprzęt, zamiast wziąc go od np. Cyfry za 1 gr?
    Ceny abo chyba też podobne wyjdą (to co masz za darmo w abo za net, jest
    funta kłaków nie warte, już w dvb-t jest lepsza oferta).

  • 7. Data: 2009-12-28 12:23:32
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 28 Dec 2009 13:00:24 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

> [...]
    >Ceny abo chyba też podobne wyjdą (to co masz za darmo w abo za net, jest
    >funta kłaków nie warte, już w dvb-t jest lepsza oferta).

    w to nie wnikam, napisalem, ze siostra to wziela (a dokladniej jej
    "monsz" i tak sie zastanawialem co z tym zrobic, bo oni generalnie
    maja Cyfre, wiec tp telewizje chcieli dac rodzicom w innym miejscu.

    --
    ThinkXtra

  • 8. Data: 2009-12-28 12:37:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > w to nie wnikam, napisalem, ze siostra to wziela (a dokladniej jej
    > "monsz" i tak sie zastanawialem co z tym zrobic, bo oni generalnie
    > maja Cyfre, wiec tp telewizje chcieli dac rodzicom w innym miejscu.

    IMO nic nie zrobisz z tego w takiej cenie, żeby miało to sens.
    U mnie ten tuner leży na strychu od kiedy Cyfra dała mi multiroom za friko i
    żałuję, że zainwestowałem 100 zł w podłączenie tego tunera do liveboxa po
    sieci elektrycznej.
    Jak już masz drugi tuner z viaacess, to ok, w przeciwnym przypadku szkoda
    zachodu dla tych paru kanałów które są za darmo, a płacić dodatkowego abo
    też nie ma sensu, skoro w Cyfrze masz to samo za podobną kasę, za to bez
    tego typu uciążliwości z siecią.