    From: "pavlo" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: TPSa i wyjscie na niemcy (Europy)
    Date: Thu, 20 Jan 2005 21:49:47 +0100

    Mam pytanie czy ktos wie co sie dzieje u naszej kochanej TPSa z wyjsciem na
    niemcy i chyba dalje na europe. Ostatni uzywam róznych programów i od
    tygonia ping zmienil sie z 50 ms do 250 ms i utrzymuje sie taki problem od
    paru dni niebieska linia kochanej TPSa tylko rozłacza mnie. Wie cos ktos na
    ten temat

    Dzieki za info.