  • 1. Data: 2010-08-20 07:15:51
    Temat: TV cyfrowa w Vectra (Warszawa)
    Od: komar <k...@1...cc>

    Witam,
    zastanawiam się nad zamówieniem telewizji cyfrowej w Vectrze. Czy osoby, które już ją

    posiadają mogą mi potwierdzić następujące kwestie:

    - z cyfrową telewizją nadal działa analogowa
    - niektóre kanały cyfrowe nie są kodowane i można je złapać w telewizorze z tunerem
    DVB-C/DVB-T
    - 1wszy multiplex DVB-T jest "wpuszczony" w kabel

    Czy dostarczany przez Vectrę tuner HD (bez PVR) mocno się grzeje, czy szybko
    przełącza
    kanały, czy może sterować telewizorem przez HDMI (włączanie, wyłączanie, głośność) i
    jakich jest rozmiarów?

    z góry dzięki za odpowiedź

    k.

  • 2. Data: 2010-08-20 07:19:07
    Temat: Re: TV cyfrowa w Vectra (Warszawa)
    Od: komar <k...@1...cc>

    Jeszcze jedno pytanie:
    czy jest możliwe użycie wbudowanego w TV tunera DVB-C w połączeniu z kartą dekodującą

    dostarczoną od Vectry? (by pominąć konieczność podłączania ichniejszego STB)

  • 3. Data: 2010-08-20 10:26:32
    Od: quasi <s...@s...spamem.pogania>

    W dniu 2010-08-20 09:19, komar pisze:
    > Jeszcze jedno pytanie:
    > czy jest możliwe użycie wbudowanego w TV tunera DVB-C w połączeniu z
    > kartą dekodującą dostarczoną od Vectry? (by pominąć konieczność
    > podłączania ichniejszego STB)

    Wprawdzie ja nie posiadam cyfrowej vectry, ale na swojej stronie w faq'u
    napisali że nie, bo nie będą wstanie zapewnić wsparcia technicznego dla
    każdego telewizora.

  • 4. Data: 2010-08-21 21:02:32
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 20-08-2010 09:15, komar pisze:
    > Witam,
    > zastanawiam się nad zamówieniem telewizji cyfrowej w Vectrze. Czy osoby,
    > które już ją posiadają mogą mi potwierdzić następujące kwestie:
    >
    > - z cyfrową telewizją nadal działa analogowa

    Tak działa

    > Czy dostarczany przez Vectrę tuner HD (bez PVR) mocno się grzeje, czy
    > szybko przełącza kanały,

    Nagrzewanie w normie, kanały przełączają się szybko

    czy może sterować telewizorem przez HDMI
    > (włączanie, wyłączanie, głośność) i jakich jest rozmiarów?
    >
    > z góry dzięki za odpowiedź
    >
    > k.

    Pozostałe pytania pozostawiam bez odpowiedzi - mam telewizor CRT :-)
    Pozdrawiam Dan.