  • 1. Data: 2009-04-05 09:40:03
    Temat: TV - szukam informacji
    Od: PiWa <p...@p...onet.pl>

    Witam.
    Wiem że trzeba szukać, czytać, etc. Starałem się :)

    Mam problem z odszukaniem jednego wątku bodajże z HDTV Polska, a może
    jakiegoś innego forum na którym użytkownicy wrzucali zrzuty ekranu ze
    swoich tv lcd/plazm z krótkim opisem celem porównania. Pomoże ktoś?
    Muszę wybrać jakieś cudo dla rodziców ale chciałbym pooglądać coś
    wcześniej zanim udam się w z pielgrzymką po sklepach..

    Dziękuję z góry za pomoc.

    --
    PW