  • 1. Data: 2013-08-26 14:12:01
    Temat: Tablet z wejściem z kamery ręcznej
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Jeżeli to niewłaściwa grupa to przepraszam i proszę o wskazanie
    właściwej. Szukam tabletu z wejściem, do którego mogę podłączyć kamerę
    ręczną, taką do filmowania. Nie chcę patrzyć przy nagrywaniu w mały
    ekranik kamery ręcznej, tylko w tablet z ekranem ok. 10". Czy i gdzie
    mogę taki tablet kupić i za ile. Będę wdzięczny za wskazanie producentów
    i modeli odpowiednich tabletów.

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2013-08-26 15:46:57
    Temat: Re: Tablet z wejściem z kamery ręcznej
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-08-26 14:12, Tata pisze:
> [...]
    > ekranik kamery ręcznej, tylko w tablet z ekranem ok. 10". Czy i gdzie
    > mogę taki tablet kupić i za ile. Będę wdzięczny za wskazanie producentów

    Jakie wyjście ma ta kamera?

    Możliwości sporo: Composit, Component, VGA, S-VGA, HDMI, DVI, itd, itp.

    Może potrzebujesz nie tableta, tylko monitorek?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 3. Data: 2013-08-26 17:13:40
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Dziękuję za odpowiedź. Kamera SONY HDR-CX130E ma wyjście HDMI. Oprócz
    tego jest złącze ze znaczkiem USB, chyba mini 5 stykowe, i złącze z
    napisem AV R. Zestaw kamera i tablet chciałbym wykorzystać w samochodzie
    do obserwacji tego, co się dzieje z tyłu. Mam już 2 kamery samochodowe,
    ale w jednej nie ma zoom'u w drugiej jest, ale nie wystarczający do
    stwierdzenia kto "siedzi mi na ogonie" samochodu i dodatkowo obserwacja
    na maleńkim ekraniku w czasie jazdy nie jest możliwa. Lubię widzieć kto
    snuje się za mną i na czas reagować. Posiadana kamera ma wystarczający
    do zastosowania jak wyżej 42 krotny zoom. Oczywiście mogę kupić
    telewizorek samochodowy, myślałem o podwieszanym, ale tablet jest
    urządzeniem bardziej wszechstronnym i ze względu na wagę łatwiejszym do
    zamontowania.

    Z podziękowaniem
    MJ

  • 4. Data: 2013-08-26 19:04:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tata,

    Monday, August 26, 2013, 5:13:40 PM, you wrote:

    [...]

    > ale w jednej nie ma zoom'u w drugiej jest, ale nie wystarczający do
    > stwierdzenia kto "siedzi mi na ogonie" samochodu

    Paranoję można próbować leczyć...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2013-08-26 19:08:08
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Tata <k...@k...net.pl> napisał(a):
    > ale tablet jest urządzeniem bardziej wszechstronnym

    Ale nie aż tak. Tabletów nie produkuje się jako odbiorników sygnału wideo,
    nie mają wejść HDMI czy composite, najwyżej wyjścia. Zostaje USB, ale wątpię
    czy Twoja kamera może działać jako USB webcam.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 6. Data: 2013-08-26 19:26:22
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    > Ale nie aż tak. Tabletów nie produkuje się jako odbiorników sygnału
    > wideo, nie mają wejść HDMI czy composite, najwyżej wyjścia. Zostaje USB,
    > ale wątpię czy Twoja kamera może działać jako USB webcam.

    Ale zawsze możesz wstawić jakis telewizor mysle ze bedzie dobrze widac
    czy to nie psiarnia w nieoznakowanym nie siedzi ci na ogonie z tym ze
    wtedy bedzie juz chyba za pozno ale zawsze mozesz nagrac nagranie z
    poscigu i blysnac na youtube.

    :):):

  • 7. Data: 2013-08-26 19:54:43
    Od: Bo t manager <b...@W...poczta.wp.pl>

    Tata wrote:

> [...]
    > ekranik kamery ręcznej, tylko w tablet z ekranem ok. 10". Czy i gdzie
    > mogę taki tablet kupić i za ile. Będę wdzięczny za wskazanie producentów

    Nie wiem jak w przypadku kamer, ale niektóre cyfrówki da się tak podłączyć
    do tabletu/smartfona, przez usb. t/s muszą mieć USB OTG.
    Bo(o)t manager

  • 8. Data: 2013-08-26 20:35:54
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Ale nie aż tak. Tabletów nie produkuje się jako odbiorników sygnału
    > wideo, nie mają wejść HDMI czy composite, najwyżej wyjścia. Zostaje USB,
    > ale wątpię czy Twoja kamera może działać jako USB webcam.

    Grzegorzu, sporo tabletów ma wejście AV do kamery cofania. Jeśli
    oczywiście jako "tablet" nazwiemy urządzenia oparte na Androidzie,
    jakieś PNA czy PDA na Win-Mobile czy Win CE itp.

    Kamerka wątkotwórcy jest dość bogato wyposażona, ma wyjścia kompozyt,
    komponent, s-video, HDMI.

    Reasumując: trzeba szukać tabletu na hasło: "z wejściem video dla kamery
    cofania" - to będzie wejście kompozytowe PAL. Najgorsze z wyjść kamery,
    ale w tym przypadku zupełnie wystarczające. Chyba, żeby chciał
    zamontować monitor 17" Full-HD, jak w samochodzie Tesla S ;)

    Jedyny ewentualny problem to przejściówka Chinch (kamera) na Mini-Jack
    4-pin (PNA), ale to można zlutować w 5 minut, włączając czas na dotarcie
    do dna pojemnika z soczkiem chmielowym ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 9. Data: 2013-08-26 20:45:55
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Adam <a...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Grzegorzu, sporo tabletów ma wejście AV do kamery cofania. Jeśli
    > oczywiście jako "tablet" nazwiemy urządzenia oparte na Androidzie, jakieś
    > PNA czy PDA na Win-Mobile czy Win CE itp.

    No właśnie, trzeba by mocno nagiąć definicję tabletu. Poza tym pytający
    chyba chciałby coś większego niż PDA albo nawigacja.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 10. Data: 2013-08-26 20:57:30
    Od: pepe <w...@w...pl>

    W dniu 2013-08-26 17:13, Tata pisze:
> [...]
    > telewizorek samochodowy, myślałem o podwieszanym, ale tablet jest
    > urządzeniem bardziej wszechstronnym i ze względu na wagę łatwiejszym do

    że co??? 42 krotny zoom do obserwacji jadących za samochodem ??

    o co chodzi????