  • 1. Data: 2009-04-01 09:41:00
    Temat: Tak Tak --> Tak Tak Fon
    Od: "belelok" <b...@o...pl>

    Chcę przenieść Tak Taka do Tak Tak Fon.
    Czy pozostanę przy starej karcie SIM, czy dostanę całkiem nową do nowego
    aparatu?

    pozdr
    belelok

  • 2. Data: 2009-04-01 10:51:19
    Temat: Re: Tak Tak --> Tak Tak Fon
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    belelok pisze:
    > Chcę przenieść Tak Taka do Tak Tak Fon.
    > Czy pozostanę przy starej karcie SIM, czy dostanę całkiem nową do nowego
> [...]
    a po co? przecież to bez sensu :)
    az

  • 3. Data: 2009-04-01 11:25:22
    Od: "belelok" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

    > a po co? przecież to bez sensu :)
    > az

    zeby np zachować numer i kontakty zapisane na simie

  • 4. Data: 2009-04-01 11:44:40
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    belelok pisze:
    > Chcę przenieść Tak Taka do Tak Tak Fon.
    > Czy pozostanę przy starej karcie SIM, czy dostanę całkiem nową do nowego
    > aparatu?

    Popieram kolege. W chwili obecnej wiazanie sie umowa na 2 lub 3 lata
    jest kompletnie bez sensu.

    p.

  • 5. Data: 2009-04-01 12:00:33
    Od: "belelok" <b...@o...pl>

    Użytkownik "perszing" <m...@w...pl.pl> napisał w wiadomości

    > Popieram kolege. W chwili obecnej wiazanie sie umowa na 2 lub 3 lata jest
    > kompletnie bez sensu.

    Nie pytam się o umowę (każdy ma prawo wybrać co go interesuje: abonament,
    karta, mix), tylko chodzi mi o informację czy przy przeniesieniu dają nową
    kartę SIM, czy mogę mieć moją starą?

    pozdr
    belelok

  • 6. Data: 2009-04-01 12:07:04
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    belelok pisze:
> [...]
    > abonament, karta, mix), tylko chodzi mi o informację czy przy
    > przeniesieniu dają nową kartę SIM, czy mogę mieć moją starą?

    pewno liczysz na telefon za który zapłacisz prawie 2 razy więcej niż
    kupując na wolnym rynku :(
    az

  • 7. Data: 2009-04-01 12:17:49
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "belelok" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Chcę przenieść Tak Taka do Tak Tak Fon.
    > Czy pozostanę przy starej karcie SIM, czy dostanę całkiem nową do nowego

    Zostaniesz przy starej karcie.

  • 8. Data: 2009-04-01 12:28:43
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    Tomek pisze:
    > Użytkownik "belelok" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zostaniesz przy starej karcie.

    nie bardzo Ci to wyszło :)
    az

  • 9. Data: 2009-04-01 13:58:18
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "belelok" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Chcę przenieść Tak Taka do Tak Tak Fon.
    > Czy pozostanę przy starej karcie SIM, czy dostanę całkiem nową do nowego
    > aparatu?

    zostaniesz przy starej karcie... ale pytanie czy to ma sens - ceny TTFON tak
    podnieśli wrednie że telefon z umową na 2 lata kosztuje tyle co na allegro
    nowy bez zobowiązań i sim-locka

  • 10. Data: 2009-04-02 11:40:43
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gqvle1$dg2$1@news.onet.pl>, Tomek <a...@n...pl> wrote:

    > pewno liczysz na telefon za który zapłacisz prawie 2 razy więcej niż
    > kupując na wolnym rynku :(

    No przeciez daja za zlotowke.

    TA