  • 1. Data: 2009-03-31 20:41:11
    Temat: prepaid bez obowiazku doladowania
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    Masz kredyt dzwonisz, masz zero nie dzwonisz
    Czy jest taki w Polsce?

    --
    mariusz

  • 2. Data: 2009-03-31 20:44:59
    Temat: Re: prepaid bez obowiazku doladowania
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "mariusz" <e...@w...pl> napisal w wiadomosci
    > Masz kredyt dzwonisz, masz zero nie dzwonisz
    > Czy jest taki w Polsce?

    Kazdy prepaid tak dziala :)
    Natomiast tak jak w tytule - czyli nie wygasa waznosc po jakims czasie, to
    chyba Cyfrowy Polsat tylko

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-03-31 20:46:15
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "mariusz" <e...@w...pl> napisal w wiadomosci

    Przy czym z Cyfrowym Polsatem to roznie moze byc.
    Pierwsze dekodery do TV za 600 zl (czy jakos tak) tez sprzedawali, ze niby
    bedzie *na zawsze* *bez abonamentu*.
    Jakos tak po roku wprowadzili abonament :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-03-31 20:47:43
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    mariusz pisze:
    > Masz kredyt dzwonisz, masz zero nie dzwonisz
    > Czy jest taki w Polsce?

    w pewnych granicach czasowych tak dokładnie jest. Zależy od sieci, lub/i
    kwoty doładowania.

    ToMasz

  • 5. Data: 2009-03-31 23:26:41
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 31 Mar 2009 22:46:15 +0200, SDD napisał(a):

    > Przy czym z Cyfrowym Polsatem to roznie moze byc.
    > Pierwsze dekodery do TV za 600 zl (czy jakos tak) tez sprzedawali, ze niby
    > bedzie *na zawsze* *bez abonamentu*.
    > Jakos tak po roku wprowadzili abonament :)

    Nie, byli bardziej perfidni!
    To było 100 zł kaucji za dekoder, oraz 500 zł "opłaty aktywacyjnej".
    Gdy wprowadzili abonament i ktoś się z tym nie zgadzał, to mógł
    zrezygnować z umowy, ale musiał oddać dekoder. A przy zwrocie dekodera
    oddawali tylko 100 zł kaucji, a oczywiście "opłata aktywacyjna" zwrotowi
    nie podlegała.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 6. Data: 2009-03-31 23:29:19
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 31 Mar 2009 22:41:11 +0200, mariusz napisał(a):

    > Masz kredyt dzwonisz, masz zero nie dzwonisz
    > Czy jest taki w Polsce?

    Najbliższy Twoich oczekiwań chyba będzie nowy Play Fresh, którego
    wystarczy raz na rok doładować za 5 zł.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 7. Data: 2009-04-02 16:58:44
    Od: r...@p...onet.pl

    > Najbliższy Twoich oczekiwań chyba będzie nowy Play Fresh, którego
    > wystarczy raz na rok doładować za 5 zł.

    A ile % pokrycia Polski zasięgiem? działa w GSM 900/1800?

  • 8. Data: 2009-04-02 17:31:01
    Od: spiderpl <s...@j...pl>

    W dniu 2009-04-02 18:58, r...@p...onet.pl pisze:

    > A ile % pokrycia Polski zasięgiem? działa w GSM 900/1800?

    zdaje się że plus ma blisko 100%

  • 9. Data: 2009-04-13 22:24:23
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    Chris napisał(a):

    > Najbliższy Twoich oczekiwań chyba będzie nowy Play Fresh, którego
    > wystarczy raz na rok doładować za 5 zł.

    Zanabyłem. Dzięki. Za pięć złotych dostalem rok w zawieszeniu ;)

    Webmasterze! strona Playa tragicznie wolna. Szukałem daty ważności
    konta i nie znalazlem. Widać złe przysłoniło ogonem :/ Na dodatek bez
    telefonu nie da się nic podejrzeć bo dodatkowe hasło jednorazowe
    przychodzi smsem. Paranoja żeby tylko człowiekowi życie utrudnić :/

    --
    mariusz

  • 10. Data: 2009-04-13 22:58:00
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 13 Apr 2009 22:24:23 +0000 (UTC), mariusz napisał(a):

    > Webmasterze! strona Playa tragicznie wolna. Szukałem daty ważności
    > konta i nie znalazlem.

    Wpisz kod *101#, wciśnij zielona słuchawkę i dostaniesz wiadomość ze
    stanem konta oraz terminem jego ważności.
    Znacznie wygodniejsze, niż szukanie na stronie WWW ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof