  • 1. Data: 2009-10-10 22:38:00
    Temat: Tak Tak srodki na koncie.
    Od: "Konkon" <d...@k...chip.pl>

    Moja siostra ma na starterze ok. 100 zł
    Skonczył jej sie czas na wykonywanie połaczen.Za pare dni minie 30dni na
    odbieranie.
    Czy era wyczysci jej konto ? Czy kasa zostanie ?

  • 2. Data: 2009-10-11 05:40:55
    Temat: Re: Tak Tak srodki na koncie.
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    > Czy era wyczysci jej konto ? Czy kasa zostanie ?

    Zostanie. Ja próbowalam do roku i była

    jk

  • 3. Data: 2009-10-11 12:28:05
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Konkon" <d...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    .
    > Czy era wyczysci jej konto ? Czy kasa zostanie ?

    Dopoki karta bedzie aktywna, kasa bedzie na niej. Zzwyczaj karty pozostaja
    dlugo aktywne - czasem nawet do roku. Nie masz jednak na to jakiejkolwiek
    gwarancji i nie mozesz miec pretensji do operatora, jesli w jej przypadku
    numer zdezaktywuja nawet i 5 minut po polnocy (po zakonczeniu osatniego dnia
    waznosci konta).
    Dla operatora wylaczenie takie moze sie oplacic, gdyz wzial kase a nie
    bedzie musial udostepniac mozliwosci dzwonienia - w przeciwnienstwie do kart
    z zrowym czy ujemnym stanem konta - pozostawiajac je akywne zacheca do
    zasilenia konta.

    Pozdrawiam
    SDD