  • 1. Data: 2009-10-10 21:41:22
    Temat: iplus na aplikacji z play i info o placzeniu wcdma
    Od: "Michał" <gg:2200099@mail.pl>

    witam,
    lacze sie z iplusem, przez aplikacje play ( szybsza itp) co jakis czas widze
    w typie polaczenia wcdma i zaraz potem np hspa. Czy przypadkiem wcdma nie
    jet platne poza abo? czy polaczenie nie powinno wymagac jakiegos zezwolenia
    itp na taka opcje?
    --
    Pozdrawiam,
    Michał

  • 2. Data: 2009-10-10 23:51:30
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Michał wrote:
> [...]
    > jet platne poza abo? czy polaczenie nie powinno wymagac jakiegos zezwolenia

    Nie, nie jest platne dodatkowo.
    Zreszta HSPA lepsze ;-) Wiec po co mialbys placic za cos "gorszego" ?
    W plusie po prostu tak jest ze najpierw przylaczasz sie do sieci po
    glownej nosnej, a jak zaczynasz wykonywac transmisje danych to jestes
    przenoszony na druga nosna ktora ma skonfigurowane HSPA.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."