  • 1. Data: 2018-06-07 11:48:03
    Temat: Tak wiem znow nie bylo AC bo sie nie oplaca
    Od: p...@g...com

    http://www.rp.pl/Sluzby-mundurowe/180609539-Stargard
    -Policja-dostala-BMW-za-195-tys-zl-Juz-rozbite.html

  • 2. Data: 2018-06-07 12:02:29
    Temat: Re: Tak wiem znow nie bylo AC bo sie nie oplaca
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-06-07 o 11:48, p...@g...com pisze:
    > http://www.rp.pl/Sluzby-mundurowe/180609539-Stargard
    -Policja-dostala-BMW-za-195-tys-zl-Juz-rozbite.html

    Jeśli park samochodowy jest duży, to nie opłaca się kupować AC.
    Myślę, że Policja jako całość dużo zaoszczędza na braku takiego
    ubezpieczenia.

  • 3. Data: 2018-06-07 12:08:13
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    p...@g...com pisze:
    > http://www.rp.pl/Sluzby-mundurowe/180609539-Stargard
    -Policja-dostala-BMW-za-195-tys-zl-Juz-rozbite.html

    Dlaczego płacić AC jak wszystkie wypadki nie są z ich winy i z OC naprawią?

  • 4. Data: 2018-06-07 12:22:05
    Od: p...@g...com

    -- Myślę, że Policja jako całość dużo zaoszczędza na braku takiego
    ubezpieczenia.

    jak duza flota to duze znizki, dziwne ze innym firmom sie oplaca a im nie, no chyba
    ze wszystkie wypadki ida na czyjes konto :-)

    http://www.gs24.pl/motofakty/aktualnosci/a/stargard-
    policja-dostala-nieoznakowane-bmw-z-wideorejestrator
    em-juz-wyjechalo-w-teren-zdjecia-wideo,12877129/

  • 5. Data: 2018-06-07 14:55:08
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > jak duza flota to duze znizki, dziwne ze innym firmom sie oplaca a im nie, no chyba
    ze wszystkie wypadki ida na czyjes konto :-)

    Ale masz świadomość różnicy w ryzyku a co za tym idzie składkach?

  • 6. Data: 2018-06-07 15:16:49
    Od: p...@g...com

    --Ale masz świadomość różnicy w ryzyku a co za tym idzie składkach?

    sugerujesz ze policjant jezdzi gorzej niz jakis akwizytor ? tutaj wyslano
    nieoznakowany radiowoz do zdarzenia drogowego

    Radiowóz został wezwany, by pomóc w rozładowaniu korków, które utworzyły się kilka
    minut wcześniej po potrąceniu pieszej przez samochód, do którego doszło w okolicy. Na
    miejsce nie dojechał.

    http://stargard.naszemiasto.pl/artykul/nowe-policyjn
    e-bmw-rozbite-nie-dojechalo-do-zdarzenia,4677813,art
    gal,t,id,tm.html

    na miejscu zdarzenia widac radiowoz oraz karetke czyli sytuacja jest opanowana i
    chodzilo jedynie o udroznienie przejazdu, w tej sytuacji zapierdalanie bez glowy jest
    co najmniej nie na miejscu, to jest Stargard a ne Manhattan tu korek jest duzy jak ma
    kilkaset metrow :-) i na bank zadyma ktora spowodowali na Szczecinskiej byla bardziej
    upierdliwa

  • 7. Data: 2018-06-07 15:17:42
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu czwartek, 7 czerwca 2018 12:22:08 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:

    > jak duza flota to duze znizki, dziwne ze innym firmom sie oplaca a im nie, no chyba
    ze wszystkie wypadki ida na czyjes konto :-)

    tzn. komu sie oplaca?

    Przeciez cala idea ubezpieczen polega na tym, ze statystycznie zarabia na tym tylko
    ubezpieczyciel. Raczej nie ma opcji, zeby przy duzej flocie zaplacic mniejsza skladke
    niz ubezpieczyciel wyplaca w odszkodowaniach. No, moze np. w zamian za reklame na
    pojazdach itp jest dodatkowa znizka ;)

    WS

  • 8. Data: 2018-06-07 15:25:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-06-07 o 15:17, WS pisze:
> [...]
    niz ubezpieczyciel wyplaca w odszkodowaniach. No, moze np. w zamian za reklame na

    Opcja jest, ale trzeba mieć pecha (dużo szkód). Jak napisałeś -
    ubezpieczycielowi opłaca się to tylko statystycznie.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2018-06-07 15:29:32
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > sugerujesz ze policjant jezdzi gorzej niz jakis akwizytor ? tutaj wyslano
    nieoznakowany radiowoz do zdarzenia drogowego

    sugeruję, że szkodowość auta biorącego w pościgach może być znacznie
    większa niż przeciętnego samochodu

  • 10. Data: 2018-06-07 15:36:26
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, June 7, 2018 at 3:25:38 PM UTC+2, Liwiusz wrote:
    > Opcja jest, ale trzeba mieć pecha (dużo szkód). Jak napisałeś -
    > ubezpieczycielowi opłaca się to tylko statystycznie.

    Przy ~ 15tys pojazdow (*) to juz specjalisci z firm ubezpieczeniowych raczej sa w
    stanie wyliczec stawke tak, zeby byc na plusie i nie wtopic. W sumie jakies
    zamieszki / rozruchy na wieksza skale bylyby zagrozeniem, ale zapewne sa wylaczone od
    odpowiedzialnosci w OWU (np. jako terroryzm)

    (*) wg http://www.info.policja.pl/inf/sprzet/radiowozy/4864
    4,Policyjne-radiowozy-i-inne-pojazdy.html )