  • 1. Data: 2018-06-07 12:17:14
    Temat: Tesla c.d
    Od: p...@g...com

    https://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/producenci
    /news-klienci-maja-dosc-blisko-1-4-zamowien-na-tesle
    -model-3-anulo,nId,2590755

    ten dlugi jezor kiedys go wykonczy :-) to logiczne ze tak postepuje ale zeby
    publicznie sie tym chwalic to juz przesada

  • 2. Data: 2018-06-07 18:29:45
    Temat: Re: Tesla c.d
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 7 Jun 2018 03:17:14 -0700 (PDT), p...@g...com

    > https://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/producenci
    /news-klienci-maja-dosc-blisko-1-4-zamowien-na-tesle
    -model-3-anulo,nId,2590755

    "Sytuacje dodatkowo skomplikowała niefortunna
    wypowiedź Elona *Maska* (...)"

    Tia.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 3. Data: 2018-06-08 02:49:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ps.com...
> [...]
    >
    > ten dlugi jezor kiedys go wykonczy :-) to logiczne ze tak postepuje ale
    > zeby publicznie sie tym chwalic to juz przesada

    W między czasie ludzie trzepią ładną kasę na akcjach Tesli :-)

  • 4. Data: 2018-06-08 07:02:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.06.2018 o 02:49, Pszemol pisze:

    > W między czasie ludzie trzepią ładną kasę na akcjach Tesli :-)

    Będzie jak z dotcomami?

    Shrek

  • 5. Data: 2018-06-13 12:43:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >ten dlugi jezor kiedys go wykonczy :-) to logiczne ze tak postepuje
    >ale zeby publicznie sie tym chwalic to juz przesada

    Nie chwalenie sie grozi odsiadką.

    A moze chciał sie pochwalic, ze 3/4 nie anulowalo.

    Ale skoro jest tak dobrze, to czemu jest tak zle

    https://www.msn.com/pl-pl/finanse/firmy/elon-musk-po
    djął-trudną-decyzję-tesla-zwolni-kilka-tysięcy-praco
    wników/ar-AAyzt6A

    J.

  • 6. Data: 2018-06-14 11:17:01
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-06-13 o 12:43, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > https://www.msn.com/pl-pl/finanse/firmy/elon-musk-po
    djął-trudną-decyzję-tesla-zwolni-kilka-tysięcy-praco

    Z tego co czytałem raczej zmniejsza koszty, zastąpi ich robotami.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 7. Data: 2018-06-14 11:59:20
    Od: p...@g...com

    --Z tego co czytałem raczej zmniejsza koszty, zastąpi ich robotami.

    ale to juz bylo:

    https://www.pulshr.pl/zarzadzanie/zwolnili-pracownik
    ow-i-zastapili-ich-robotami-sa-juz-pierwsze-problemy
    ,53024.html

  • 8. Data: 2018-06-14 14:03:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-14 o 11:59, p...@g...com pisze:

> [...]
    >
    > ale to juz bylo:
    >
    > https://www.pulshr.pl/zarzadzanie/zwolnili-pracownik
    ow-i-zastapili-ich-robotami-sa-juz-pierwsze-problemy

    Tym razem podobno nie chodzi o fizycznych tylko czyści biura.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2018-06-14 20:13:56
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-06-14 o 14:03, RadoslawF pisze:

    ow-i-zastapili-ich-robotami-sa-juz-pierwsze-problemy
    ,53024.html

    > Tym razem podobno nie chodzi o fizycznych tylko czyści biura.

    Ale gdzieś niedawno czytałem że i fizycznych też, podobno się nie
    wyrabiają, tylko nie wiadomo dlaczego,
    płacą za mało, robić się nie chce, normy zbyt wyśrubowane czy zła
    organizacja.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 10. Data: 2018-06-14 23:23:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-14 o 20:13, Janusz pisze:

> [...]
    > wyrabiają, tylko nie wiadomo dlaczego,
    > płacą za mało, robić się nie chce, normy zbyt wyśrubowane czy zła

    Niedawno to fizycznych zastępowali maszynami.