  • 1. Data: 2014-01-07 11:13:18
    Temat: Tak wygląda ,,generowany'' bon wakacyjny sklepu Electro.pl
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Podaję cały m@il (w formacie znanym dla OE i nie tylko) oraz regulamin w PDF.

    http://leszekc.w.tkb.pl/Castor/BonWakacje/
    http://leszekc.w.tkb.pl/Castor/BonWakacje/Bon_na_wak
    acje_od_ELECTRO.pl.eml

    Podaję też poniżej treść owego bonu:

    Podaj hasło: ELECTRO.pl zamawiając usługę turystyczną na portalu
    www.cititravel.pl,
    a otrzymasz rabat w wysokości 100 zł!
    Szczegóły na stronie www.electro.pl/lp/bon-na-wakacje

    Ot -- i cała generacja. ;)

    Na to generowanie czekałem od początku sierpnia 2013 roku
    do 25 września 2013 roku; 28 września 2013 r. pojechałem
    do sanatorium; 03 października 2013 r. miałem akustyczny
    uraz spowodowany tym [gównem] Monsterem. Na przełomie
    października i listopada byłem w szpitalu laryngologicznym.
    Wtedy właśnie (gdy byłem w szpitalu) urwała się korespondencja
    prowadzona za pośrednictwem Opineo.

    Pełną korespondencję także mogę zamieścić,
    aby zainteresowani mogli zapoznać się z nią.

    Do dzisiaj sklep nie zdecydował się na wymianę uszkodzonego
    (ekran ma żółtą plamkę na dole ekranu) smartfonu na nowy.

    Nie wiem też czy Opineo uznał moją opinię za negatywną.

    -=-

    Z zamieszczeniem treści bonu zaczekałem do 2014 roku -- gdyż bon ów
    traci ważność z końcem roku 2013 a perturbacje związane z końcem
    roku 2013 trwały aż do tej pory. Prawosławie chyba dopiero teraz
    przygotowuje się do swoich świąt, ale IMO można uznać, że ubiegły
    rok skończył się na dobre...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'