  • 1. Data: 2006-06-04 09:02:39
    Temat: Tani Internet w programie partii??
    Od: " toknaj" <t...@N...gazeta.pl>

    To chyba pierwsza partia w Polsce która w deklaracji założycielskiej pisze
    wprost o Internecie... "Powszechny i tani dostęp do Internetu chcemy uczynić
    jedną z usług komunalnych." Znalazłem to na stronie partii i poparłem :)
    Zobaczymy co z tego wyjdzie: www.internet.samorzadowy.pl

  • 2. Data: 2006-06-04 09:08:51
    Temat: Re: Tani Internet w programie partii??
    Od: Kamil Bardoń <s...@d...invalid>

    W artykule <e5u7jf$28k$1@inews.gazeta.pl> toknaj napisał(a):

> [...]
    > jedną z usług komunalnych." Znalazłem to na stronie partii i poparłem :)

    Przez Neostrade SNR znacznie zmalał, a ty nadal chcesz internet pod strzechy?

    --
    Pozdrawiam.
    Kamil Bardoń

  • 3. Data: 2006-06-04 09:16:51
    Od: Piotr Niżyński <a...@b...pl>

    toknaj napisał(a):
> [...]
    > jedną z usług komunalnych." Znalazłem to na stronie partii i poparłem :)

    No tak, niektórym wystarczy, że nad formularzem poparcia będzie napisane
    o tańszym internecie i już klikną. A myślisz, że po co właśnie tam ten
    postulat umieszczono?

  • 4. Data: 2006-06-04 09:29:13
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    toknaj napisał(a):

    > Znalazłem to na stronie partii i poparłem :)

    Obejrzyj sobie zakładkę "Strony personalne" i dodatkowo pamiętaj o
    zasadzie, że polityk obieca wszystko PRZED wyborami. Nawet jeżeli nie
    wie, *CO* obiecuje :-P

    M.

  • 5. Data: 2006-06-04 11:18:57
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    toknaj napisał(a):
    > To chyba pierwsza partia w Polsce która w deklaracji założycielskiej pisze
    > wprost o Internecie... "Powszechny i tani dostęp do Internetu chcemy uczynić
    > jedną z usług komunalnych."

    Wiesz jak to jest z usługami komunalnymi np. wywozem śmieci ?

    Nie wiem jak gdzie indziej, ale u mnie w mieście pisano o tym przez
    chyba 5 miesięcy. Był przetarg, potem coś nie tak, potem oprotestowany,
    potem drugi przetarg. Ogólnie duża kasa, ale dla jednej firmy - wybranej
    w "uczciwym przetargu".

    Jak ma być "komunalny" internet to ja dziękuję.
    Wracamy do czasów urawniłowki" ? Wszyscy mają prawo do internetu, a my
    (rządzący) wybierzemy dostawcę, który to zapewni. Innym niestety
    podziekujemy. No, chyba, że nam więcej do kieszeni włożą ...

    Wojtek

  • 6. Data: 2006-06-04 12:35:33
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    toknaj pisze:

> [...]
    > jedną z usług komunalnych." Znalazłem to na stronie partii i poparłem :)

    Powiem Ci już teraz: NIC.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 7. Data: 2006-06-04 12:38:17
    Od: "Pink" <P...@W...op.pl>

    Użytkownik " toknaj" <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    uczynić
    > jedną z usług komunalnych." Znalazłem to na stronie partii i poparłem :)

    To samo co z milionami mieszkań obiecanymi przez Kwaśniewskiego, a później
    przez PiS.

    Pink

  • 8. Data: 2006-06-04 13:03:33
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    toknaj <t...@N...gazeta.pl> wrote:
    > "Powszechny i tani dostęp do Internetu chcemy uczynić
    > jedną z usług komunalnych."

    Jak cos jest komunalne, to moze bedzie i powszechne, ale na pewno nie tanie.
    Tylko przedplacone. Podatkami.

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 9. Data: 2006-06-04 13:34:31
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Sun, 4 Jun 2006 09:02:39 +0000 (UTC) I had a dream that toknaj
    <t...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    >jedną z usług komunalnych." Znalazłem to na stronie partii i poparłem :)

    Tak, to ja się zastanowiłem, kto przy zdrowych zmysłach głosował na
    "ekstra rząd i super prezydenta", a okazuje się, że wielu jest takich,
    którzy bezkrytycznie wierzą we wszystko.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 10. Data: 2006-06-04 19:16:30
    Od: "MC" <m...@g...pl>

> [...]

    > To chyba pierwsza partia w Polsce która w deklaracji założycielskiej pisze
    > wprost o Internecie... "Powszechny i tani dostęp do Internetu chcemy

    Partia? Jakoś nie mogłem znaleźć nazwy.