eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmTaryfikacja pakietów internetowych w Simplus,36.6 i MixPlus › Taryfikacja pakietów internetowych w Simplus,36.6 i MixPlus
  • Data: 2009-06-04 20:02:03
    Temat: Taryfikacja pakietów internetowych w Simplus,36.6 i MixPlus
    Od: "XXX" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy może mi ktoś potwierdzić że taryfikacja sesji internetowej poprzez punkt
    dostępowy WAP jest taryfikowana co 10kB z dowolnego pakietu internetowego
    (25,100,250,500MB) w ofercie Simplus Twój profil,36,6 i MixPlusIV??
    W starej taryfie Nowy Simplus taryfikacja nadal jest poza pakietem (20gr za
    każde 10kB)->złożyłem reklamację i czekam na rozpatrzenie...