  • 1. Data: 2010-06-10 14:59:56
    Temat: Technologia wytwarzania PCB - ile klisz potrzeba?
    Od: Konop <k...@g...pl>

    Witam!

    Ostatnio chciałem zrobić coś prototypowego w Merkarze... Poprosiłem
    o wycenę. Dostałem... ogólną, po pytaniach szczegółową... Wyszło, że do
    płytki jednostronnej z dwustronnym opisem potrzeba 4 klisze i 2 sita...
    a mi się wydawało, że 2 klisze wystarczą (wartwa miedzi i maska). Może
    ktoś mnie oświecić i mi wyjaśnić do czego potrzebne są dwie kolejne
    klisze?? Bo chyba wyszło, że mam "braki" :P...

    Konop

  • 2. Data: 2010-06-10 15:10:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Konop,

    Thursday, June 10, 2010, 4:59:56 PM, you wrote:

> [...]

    > o wycenę. Dostałem... ogólną, po pytaniach szczegółową... Wyszło, że do
    > płytki jednostronnej z dwustronnym opisem potrzeba 4 klisze i 2 sita...
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > a mi się wydawało, że 2 klisze wystarczą (wartwa miedzi i maska). Może
    > ktoś mnie oświecić i mi wyjaśnić do czego potrzebne są dwie kolejne
    > klisze?? Bo chyba wyszło, że mam "braki" :P...

    Podkreśliłem.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2010-06-10 15:54:26
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    Konop pisze:
> [...]
    > wycenę. Dostałem... ogólną, po pytaniach szczegółową... Wyszło, że do
    > płytki jednostronnej z dwustronnym opisem potrzeba 4 klisze i 2 sita...
    A nie 4 klisze i 3 sita? Opis i maskę robi się sitodrukiem.

    Michoo

  • 4. Data: 2010-06-10 16:39:39
    Od: Miłosz Skowyra <m...@w...epf.pl>

    W dniu 2010-06-10 15:59, Konop pisze:
> [...]
    > ktoś mnie oświecić i mi wyjaśnić do czego potrzebne są dwie kolejne
    > klisze?? Bo chyba wyszło, że mam "braki" :P...

    Może nie bezpośrednio w temacie ale...
    W celach prototypowych i mało produkcyjnych warto zamawiać płytki w
    Technoservice. Sprawdźcie sobie ceny dla oferty TS-ka.
    W rozsądnej cenie a jakość wysoka.
    Nie ponosimy sporych kosztów klisz i masek. I domówić zawsze można jakby
    się sztuka przydała... ;)

    Pozdrawiam Miłosz.

  • 5. Data: 2010-06-10 16:46:18
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Miłosz Skowyra pisze:

> [...]
    > W rozsądnej cenie a jakość wysoka.
    > Nie ponosimy sporych kosztów klisz i masek. I domówić zawsze można jakby

    Poniewaz zamawialem w Technoservice kilka razy to niestety ale musze cie
    zmartwic, ani jakosc nie jest wysoka ani cena nie jest dobra.

  • 6. Data: 2010-06-10 17:03:16
    Od: Miłosz Skowyra <m...@w...epf.pl>

    W dniu 2010-06-10 17:46, zenek pisze:

    > Poniewaz zamawialem w Technoservice kilka razy to niestety ale musze cie
    > zmartwic, ani jakosc nie jest wysoka ani cena nie jest dobra.

    Dziwne trochę. W poprzedniej firmie zamawialiśmy tam wszystko, od 2mm z
    105u miedzi, do kilku warstw z zagrzebanymi przelotkami, w sumie ok.
    2000 płytek i nigdy nie było żadnego problemu jakościowego.
    Zresztą montaż też nam robili i ciężko się czegoś przyczepić.
    Prywatnie też tam zamawiałem i też bez problemu.
    A do Technoserwisu przenieśliśmy produkcję z warszawskiego ITR-u, gdzie
    jakość pozbawiona była literki "ć" na końcu... ;)

    Pozdrawiam Miłosz.

  • 7. Data: 2010-06-10 17:38:35
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Miłosz Skowyra pisze:

> [...]
    > A do Technoserwisu przenieśliśmy produkcję z warszawskiego ITR-u, gdzie
    > jakość pozbawiona była literki "ć" na końcu... ;)

    Przepraszam mialo byc napisane mozliwosci techniczne zamiast jakosc a te
    technoservis ma z epoki kamienia lupanego. Zamow cos z przelotkami
    0.2/0.3 lub malymi odleglosciami sciezek. Dawno temu zamawialem TSki i
    ogolnie bylo OK ale odkad zalapalem kontak z chinczykiem zamawim tylko
    tam cena o polowe nizsza a i mosliwosci technologivczne nieporownywalne.

  • 8. Data: 2010-06-10 17:39:32
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    Miłosz Skowyra pisze:

    > Dziwne trochę. W poprzedniej firmie zamawialiśmy tam wszystko, od 2mm z
    > 105u miedzi, do kilku warstw z zagrzebanymi przelotkami, w sumie ok.

    Z tego co mi wiadomo (a pytałem telefonicznie), to nie robią przelotek
    zagrzebanych...?

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 9. Data: 2010-06-10 17:55:34
    Od: Miłosz Skowyra <m...@w...epf.pl>

    W dniu 2010-06-10 18:38, zenek pisze:

> [...]
    > ogolnie bylo OK ale odkad zalapalem kontak z chinczykiem zamawim tylko
    > tam cena o polowe nizsza a i mosliwosci technologivczne nieporownywalne.

    Ale ja miałem na myśli ofertę TS-ka do prototypowania.

    Pozdrawiam Miłosz.

  • 10. Data: 2010-06-10 18:38:47
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Miłosz Skowyra pisze:

    > Ale ja miałem na myśli ofertę TS-ka do prototypowania.
    >
    > Pozdrawiam Miłosz.

    o TSce mowa zamow w techno TSke 6 warstwowa .