  • 1. Data: 2010-10-19 21:14:34
    Temat: Telefon dla "pól-głuchego"
    Od: Marek <d...@w...pl>

    Muszę kupić bezprzewodowy telefon dla osoby słabosłyszącej. Powinien
    głośno dzwonić i głośno odtwarzać rozmówcę. Sprzedawcy w marketach nie
    potrafią mi pomóc w doborze odpowiedniego aparatu.

    --
    dziękuję
    Marek

  • 2. Data: 2010-10-19 21:42:57
    Temat: Re: Telefon dla "pól-głuchego"
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 19-10-2010 23:14, Marek napisał/a:
    > Muszę kupić bezprzewodowy telefon dla osoby słabosłyszącej. Powinien
    > głośno dzwonić i głośno odtwarzać rozmówcę. Sprzedawcy w marketach nie
    > potrafią mi pomóc w doborze odpowiedniego aparatu.

    Poszukaj modelu Panasonic KX-TG7170, już go nie ma w ofercie importera,
    jednak sprzedawcy powinni go jeszcze mieć w sprzedaży.
    http://www.ceneo.pl/801451

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2010-10-20 09:21:25
    Od: Marek <d...@w...pl>

    W dniu 2010-10-19 23:42, Czarek pisze:

    > Poszukaj modelu Panasonic KX-TG7170, już go nie ma w ofercie importera,
    > jednak sprzedawcy powinni go jeszcze mieć w sprzedaży.
    > http://www.ceneo.pl/801451

    Dzięki, widzę, że słuchawka zapewnia możliwość słuchania przez
    przewodnictwo kostne i to jest przydatne. Czy ten model model ma również
    głośny "dzwonek"?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2010-10-20 16:18:56
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 20-10-2010 11:21, Marek napisał/a:

    > Dzięki, widzę, że słuchawka zapewnia możliwość słuchania przez
    > przewodnictwo kostne i to jest przydatne. Czy ten model model ma również
    > głośny "dzwonek"?

    Dla mnie ta seria ma nawet bardzo głośny, nie wiem jednak jak to odczuje
    osoba, dla której jest przeznaczony.

    --
    Cz.