  • 1. Data: 2009-09-15 09:19:25
    Temat: Telefon po k750i - part 2
    Od: jijomo <l...@o...pl>

    Witam.
    Jakis czas temu pisalem o tym, ze chce zmienic telefon z SE k750i. Wtedy
    wydawalo mi sie, ze chce, zeby to byl kolejny SE, ale niestety nie ma
    chyba modelu tej marki, ktory by mi odpowiadal. Dlatego ponownie zadaje
    pytanie:
    Szukam telefonu, ktory bedzie mial wszystkie
    zalety k750i, a nawet wiecej :) Ogolnie powinien on spelniac nastepujace
    wymagania:

    - jak najmniejsze wymiary
    - jak najlepszy aparat (chociaz taki jak k750i)
    - latarka :)
    - cena ok. 600-700 PLN
    - fajnie by bylo jakby mial WiFi
    - nie dotykowy ekran, im wiekszy tym lepszy rzecz jasna :)
    - solidne wykonania
    -wygodne klawisze (k750 ma moim zdaniem bardzo wygodne, a na przyklad
    c702 juz nie)

    Nokia E51 prawie mi odpowiada, ale niestety z tego co wiem nie ma
    flasha, a wiec nie ma i latarki, poza tym zdjecia robi znacznie gorsze
    od k750.
    Z gory dzieki za odpowiedzi.

    pzdr. jijomo

  • 2. Data: 2009-09-15 09:49:21
    Temat: Re: Telefon po k750i - part 2
    Od: Jingiel <x...@X...pl>

> [...]
    >
    > Nokia E51 prawie mi odpowiada, ale niestety z tego co wiem nie ma
    > flasha, a wiec nie ma i latarki, poza tym zdjecia robi znacznie gorsze

    K770i :)))\

    Jingiel

  • 3. Data: 2009-09-15 11:04:18
    Od: Szopa <s...@n...podam.spamerom.adresu.br>

    jijomo pisze:
> [...]
    > wydawalo mi sie, ze chce, zeby to byl kolejny SE, ale niestety nie ma
    > chyba modelu tej marki, ktory by mi odpowiadal.

    No nie wiem .... Po K750i, nic już nie jest dobre :)

    > Dlatego ponownie zadaje
    > pytanie:
    > Szukam telefonu, ktory bedzie mial wszystkie
    > zalety k750i, a nawet wiecej :)

    Ciężko chyba taki znaleźć. Może Samsung S7350 Ultra Style ?

    > Ogolnie powinien on spelniac nastepujace
    > wymagania:
    >
    > - jak najmniejsze wymiary

    jest większy i cięższy, ale to średnio przeszkadza.

    > - jak najlepszy aparat (chociaz taki jak k750i)

    ma zdecydowanie lepszy aparat niż K750i, świetną kamerę, odtwarzacz DivX
    i kilka innych niepotrzebnych bajerów.

    > - latarka :)

    jest lampa błyskowa, która chyba może świcić non-stop, ekran jest bardzo
    jasny, więc też może spełniać funkcję latarki.

    > - cena ok. 600-700 PLN

    za 900 zł kupisz w PLAYu bez simlocka, za ok 750 zł na Allegro

    > - fajnie by bylo jakby mial WiFi

    nie ma.

    > - nie dotykowy ekran, im wiekszy tym lepszy rzecz jasna :)

    ekran zwykły, przekątna 2.6 cala, całkiem sporo.

    > - solidne wykonania

    full metel, piekne wykonanie, trochę ciężki jak pisałem.

    > -wygodne klawisze (k750 ma moim zdaniem bardzo wygodne, a na przyklad
    > c702 juz nie)

    IMHO ma wygodniejsze niż K750, na pewno dużo lepsze niż C702.

    > Nokia E51 prawie mi odpowiada, ale niestety z tego co wiem nie ma
    > flasha, a wiec nie ma i latarki, poza tym zdjecia robi znacznie gorsze
    > od k750.

    Miałem kiedyś E51 i bardzo szybko ją sprzedałem. Kiepski wręcz rzężący
    głośnik, kiepskie MP3 player, brak kamery z przodu do video rozmów,
    wszystko kiepskie w porównaniu do jakościowo świetnego K750i. Nie
    zamieniaj swojego SE na E51 (ogólnie na modele E Nokii), bo nie warto.
    Jeśli chcesz Nokię, to celuj raczej w modele N, albo w 6310i :)

    Możesz zastnaowić się nad Samsungiem S7350, nie jest tak przemyślany jak
    SE, ma swoje minusy, ale jest calkiem całkiem. Głośnik ma trochę lepszy
    niż w Nokiach E, choć jakość dźwięku jest nieco gorsza niż w SE. Pobaw
    się nim kilka dni zanim zdecydujesz się na kupno.

    Dobrym rozwiązaniem jest IMHO SE C510. Mały i lekki, ze stosunkowo dużym
    wyświetlaczem, dobrą klawiaturą, ale bez GPSu.

    > Z gory dzieki za odpowiedzi.

    Proszę uprzejmie :)

    --
    Ten Szop

  • 4. Data: 2009-09-15 13:13:27
    Od: Bart <b...@w...pl>

    Ja K750 zastąpiłem C902 i jestem zadowolony.

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 5. Data: 2009-09-15 13:14:40
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 15 Sep 2009 15:13:27 +0200, Bart napisał(a):

    > Ja K750 zastąpiłem C902 i jestem zadowolony.

    Ja w pewnym sensie też zastąpiłem, ale uważam, że technologicznie
    wprawdzie telefon jest wyżej, ale jeśli chodzi o zwykły komfort
    codziennego użycia to K750 był znacznie fajniejszy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd