  • 1. Data: 2009-09-14 17:48:39
    Temat: Kupilem play fresh bez polaczen przychodzacych
    Od: "counter" <j...@k...pl>

    Wychodzace dzialaja, natomiast kiedy ktos dzwoni do mnie slyszy jakis chory
    komunikat: "Przepraszamy abonent wybranego numeru nie przyjmuje polaczen
    przychodzacych" Reklamowac to wysylajac maila do nich, czy jak?

  • 2. Data: 2009-09-14 17:54:57
    Od: "K.Jolina" <K...@o...pl>

    > przychodzacych" Reklamowac to wysylajac maila do nich, czy jak?

    Jak porzenosiłam nry do fresha to też to miałem i mijało po 2-3 h

    jk

  • 3. Data: 2009-09-15 06:23:47
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    counter pisze:
    > Wychodzace dzialaja, natomiast kiedy ktos dzwoni do mnie slyszy jakis chory
    > komunikat: "Przepraszamy abonent wybranego numeru nie przyjmuje polaczen
    > przychodzacych" Reklamowac to wysylajac maila do nich, czy jak?

    Moze by tak wykonac polaczenie w celu aktywacji.

  • 4. Data: 2009-09-15 06:45:16
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup
    > Moze by tak wykonac polaczenie w celu aktywacji.

    Napisał, że wychodzące działają.

  • 5. Data: 2009-09-15 06:59:44
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Napisał, że wychodzące działają.

    No to teraz trza poczekac, prawda ze juz przychodzace dzialaja ?

  • 6. Data: 2009-09-15 07:01:37
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Mon, 14 Sep 2009 19:48:39 +0200, counter napisał(a):

    > Wychodzace dzialaja, natomiast kiedy ktos dzwoni do mnie slyszy jakis chory
    > komunikat: "Przepraszamy abonent wybranego numeru nie przyjmuje polaczen
    > przychodzacych" Reklamowac to wysylajac maila do nich, czy jak?

    Sprawdź u stawieniach telefonu, a konkrenie ustawienia
    połączeń/zastrzeganie, czy nie masz włączonej blokady połączeń
    przychodzących u operatora.
    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 7. Data: 2009-09-15 07:10:29
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Błażej pisze:

    > Sprawdź u stawieniach telefonu, a konkrenie ustawienia
    > połączeń/zastrzeganie, czy nie masz włączonej blokady połączeń
    > przychodzących u operatora.

    Kazdy Fresh tak ma... ba simplus sprzed 10 lat tez tak mial iz wykonanie
    polaczenia wychodzacego aktywowalo numer czasami trawalo to minute
    czasami 3h:)

  • 8. Data: 2009-09-15 08:47:29
    Od: "counter" <j...@k...pl>

    > No to teraz trza poczekac, prawda ze juz przychodzace dzialaja ?

    Nie , przychodzace w dalszym ciagu nie dzialaja. Startowka byla kupiona
    wczoraj, staret za 30 zl, nie sprawdzilem dokladnie a byl to nie Fresh tylko
    stary Play, najpierw doladowalem za 10 zl, dopiero pozniej przeszedlem na
    Fresh, a nastepnie aktywowalem bonus 15 zl. W efekcie mam bez
    przychodzacych, a waznosc na wychodzace tylko 1 miesiac. Sprobuje to
    doladowac jeszcze za 5 zl, moze to odblokuje przychodzace.

  • 9. Data: 2009-09-15 10:26:43
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Tue, 15 Sep 2009 10:47:29 +0200, counter napisał(a):

> [...]
    > przychodzacych, a waznosc na wychodzace tylko 1 miesiac. Sprobuje to
    > doladowac jeszcze za 5 zl, moze to odblokuje przychodzace.

    A może zamiast kombinować lepiej udać się do salonu lub zadzwonić do BOKu.

  • 10. Data: 2009-09-15 12:02:52
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>