  • 1. Data: 2009-07-05 15:29:15
    Temat: Telefon wielokrotnie zrywa mi połączenie z siecią. Co robić?
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    Witam,
    Od tygodnia jestem użytkownikiem Samsunga Avila (w Orange). Po zakończeniu
    połączenia (do dowolnej sieci) telefon w min. 30% przypadków wylogowuje mi
    się z sieci (pokazuje mi się komunikat "brak dostępu do sieci" lub
    "dostępność usług ograniczona"). Nie pomaga ręczny wybór sieci - nie
    znajduje żadnej. Dopiero zrestartowanie telefonu daje pozytywny efekt.
    Czasami już w trakcie wybierania numeru "wywala" mnie z sieci. Jest to
    bardzo uciążliwe. Sprawa dotyczy dużego miasta (Gdansk) i sieć jest na 100%
    dostępna w tych miejscach w których to się zdarza. Drugi telefon mam w Erze,
    trzeci w Plusie, a żona ma też w Orange. Za każdym razem potwierdzałem
    zasięg w tych pozostałych 3 telefonach. Był. Czy to kwestia pop... sieci
    Orange czy pop.... telefonu Samsung, czy i to i to, czy jeszcze coś innego?
    Poprzednie ponad 11 lat spędziłem w Erze i w tym samym czasie ok. 7 lat z
    Plusem i z różnymi telefonami - nigdy takiego problemu nie miałem. Proszę o
    pomoc w wyjaśnieniu tej sytuacji, a najlepiej poradę co z tym zrobić. W
    poniedziałek zamierzam złożyć reklamację w Orange, ale co mam reklamować,
    usługę czy telefon?
    Pozdrawiam
    marcan

  • 2. Data: 2009-07-05 16:18:39
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    marcan pisze:
> [...]
    > pomoc w wyjaśnieniu tej sytuacji, a najlepiej poradę co z tym zrobić. W
    > poniedziałek zamierzam złożyć reklamację w Orange, ale co mam reklamować,

    Takie szopki robi nam Orange. Warszawa. Ostatnio coraz częściej mi się
    zdarza, że nie mam dostępu do sieci i muszę włączac i wyłączac telefon.
    Tylko to już jest za późno, bo np. przez 5 godzin nie wiedziałam, że
    telefon nie działa i nikt sie do mnie nie mógł dodzwonić.

    --
    animka

  • 3. Data: 2009-07-05 16:35:32
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:h2qgsi$50r$1@news.onet.pl, *marcan* wrote:
> [...]
    > poradę co z tym zrobić. W poniedziałek zamierzam złożyć reklamację w
    > Orange, ale co mam reklamować, usługę czy telefon? Pozdrawiam

    zakladam ze tel ma simlock przeloz karte zony i sprobuj z inna karta.
    jak nie ma simlocka to sprobuj z innym operatorem.
    bo moze to wina karty.
    ja jednak obstawiam awarie telefonu a nie sieci.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2009-07-05 16:52:20
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:h2qlbe$3q3$...@n...news.neostrada.pl.
    ..
    > ja jednak obstawiam awarie telefonu a nie sieci.

    Wątpliwa awaria telefonu. Prędze niedopracowany soft.

  • 5. Data: 2009-07-05 20:52:00
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "Animka" napisała
    Takie szopki robi nam Orange.
    Czy możesz określic co znaczy w Twoim przypadku "często"? Ja swój telefon
    włączam i wyłączam kilka razy dziennie. Mam go dopiero tydzień, a już
    dostaję ku...wicy.

  • 6. Data: 2009-07-05 20:52:42
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "darnok" napisał
    > zakladam ze tel ma simlock przeloz karte zony i sprobuj z inna karta.
    Ma, tak zrobię.

  • 7. Data: 2009-07-05 21:23:48
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    marcan pisze:
> [...]
    > Czy możesz określic co znaczy w Twoim przypadku "często"? Ja swój telefon
    > włączam i wyłączam kilka razy dziennie. Mam go dopiero tydzień, a już

    Tak mi się zdaje, że może karta SIM ...no ta z orange jest do kitu, albo
    Orange stosuje chamskie chwyty.
    Dawniej takich problemów, przy poprzedniej karcie SIM nie było, a teraz
    często. Ale ta kartę mam juz z rok i dopiero od niedawna takie rzeczy się
    dzieją. Idź na wszelki wypadek do jakiegoś punktu Orange i powiedz co i
    jak, może w ramach reklamacji Ci tą kartę SIM wymienią, albo telefon...i
    zobaczysz jak będzie dalej-lepiej czy tak samo.

    --
    animka

  • 8. Data: 2009-07-05 21:25:51
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    marcan pisze:
> [...]
    > Czy możesz określic co znaczy w Twoim przypadku "często"? Ja swój telefon
    > włączam i wyłączam kilka razy dziennie. Mam go dopiero tydzień, a już

    Aha...i sprawdzaj czy bateria się nie rozładowuje, bo wtedy też zasięg
    traci (ten mój delikatny SE tak ma).

    --
    animka

  • 9. Data: 2009-07-05 21:41:54
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 5 Jul 2009 18:52:20 +0200, qwerty napisał(a):

    > Wątpliwa awaria telefonu. Prędze niedopracowany soft.

    Zwłaszcza że np. IDENTYCZNIE objawiało się uszkodzenie modułu radiowego w
    Nokiach 6310 i paru innych telefonach... ech

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 10. Data: 2009-07-06 09:11:43
    Od: " " <w...@N...gazeta.pl>

    Może znowu słynny soft Orange, trzeba by przy nim podłubać. Albo jakieś
    problemy z ich siecią w Twojej lokalizacji