  • 1. Data: 2009-07-04 22:30:27
    Temat: Aktualne oferty orange.
    Od: "Konkon" <d...@k...chip.pl>

    Jak to jest z ofertą orange "tylko sim" ?
    Jesli dostajemu prezent na zawsze to gdzie musimy zadeklarowac który
    wybralismy ?
    Po prostu aktywowac usługe ?
    Jesli bierzemy Wybrany Numer (180 minut na rozmowy) to bedziemy dostawac po
    te 180 minut co miesiac ?
    Czy dostaniemy raz ale nie przepadajace ?
    Czy aneks orange obowiazuje od podpisania czy od konca poprzedniej umowy ?

  • 2. Data: 2009-07-05 11:13:15
    Temat: Re: Aktualne oferty orange.
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Konkon pisze:

    > Czy aneks orange obowiazuje od podpisania czy od konca poprzedniej umowy ?
    Ustalenia z aneksu czyli taryfa i tym podobne obowiązują od
    teraz/najbliższego okresu rozliczeniowego natomiast długość cyrografu
    przedłużana jest od daty zakończenia obecnego. Czyli po 12/24 miesiącach
    kończą Ci się promocje(np prezenty) ale cyrograf jeszcze trwa

  • 3. Data: 2009-07-05 12:06:56
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Konkon pisze:

    > Jesli dostajemu prezent na zawsze to gdzie musimy zadeklarowac który
    > wybralismy ?

    Prawdopodobnie przy podpisywaniu umowy. Oczywiście prezenty można
    dowolnie zmieniać podczas jej trwania.

    > Po prostu aktywowac usługe ?

    Jeśli nie będą one uruchomione podczas podpisywania umowy, to tak.

    > Jesli bierzemy Wybrany Numer (180 minut na rozmowy) to bedziemy dostawac
    > po te 180 minut co miesiac ?

    Tak.

    > Czy aneks orange obowiazuje od podpisania czy od konca poprzedniej umowy ?

    Niestety, od końca poprzedniej umowy. Dlatego nie daj się skusić na
    podpisanie umowy od razu kiedy to możliwe (3 miesiące przed końcem
    poprzedniej), bo raczej mało prawdopodobne by warunki oferty w ciągu 3
    miesięcy się pogorszyły, a istnieje jakaś szansa, że Orange przedstawi
    nową ofertę. Chyba że potrzebujesz szybko nowego telefonu, ale piszesz o
    Tylko SIM, więc w Twoim przypadku nie ma sensu się spieszyć.

    Ja też czekam do września - a nuż wprowadzą 100% więcej także w umowach
    na 12 miesięcy (nie chcę się wiązać na 2 lata).

    Marek