  • 1. Data: 2015-03-16 18:42:40
    Temat: Telefunken Selfie TS1
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Dostałem do ręki taki telefon.

    Android 4.4.2. Na oko taki sobie.

    Zerkam ile pamięci. *FABRYCZNIE* nowy telefon, po rozpakowaniu z
    pudełka, raportuje:

    Całkowita pojemnośc: 110MB
    Wolne: 22MB.

    WTF? ? ?

    *Cokolwiek* chciałbym zainstalować- nie mieści się w pamięci. Zmieniłem
    preferowane miejsce aplikacji na SD - oczywiście Android ma to w dupie i
    instaluje do głównej.

    Odistalować coś? Ale tam *NIC* nie da się odinstalowac, to golas.

    Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić jak na tym wynalazku zainstalować- powiedzmy
    - Skype? Tak po prostu - wyjmuje z pudełka, dodaje konto google i
    jazda. Karta 4GB SD wsadzona.

    Powaznie się zastanawiam czy nie oddać do MM skoro jest *NIESPRAWNY*.

    PS. Mam drugi taki - to nie przypadek.

  • 2. Data: 2015-03-16 19:11:50
    Temat: Re: Telefunken Selfie TS1
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Sebastian Biały" napisał:

    > Zerkam ile pamięci. *FABRYCZNIE* nowy telefon, po rozpakowaniu
    > z pudełka, raportuje:
    >
    > Całkowita pojemnośc: 110MB
    > Wolne: 22MB.
    >
    > WTF? ? ?

    "Przy KitKacie i 512 MB RAM-u dziw, że w ogóle coś widzi. To cud."
    (z mgsm) ;->

    JoteR

  • 3. Data: 2015-03-16 19:44:28
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-03-16 19:11, JoteR wrote:
    > "Przy KitKacie i 512 MB RAM-u dziw, że w ogóle coś widzi. To cud."
    > (z mgsm) ;->

    Owszem ale to cudo sprzedaje renomowany sklep. To cudo jest niesprawne
    fabrycznie.

  • 4. Data: 2015-03-16 20:08:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Sebastian Biały wrote:

    > Owszem ale to cudo sprzedaje renomowany sklep. To cudo jest niesprawne
    > fabrycznie.

    nie dzwoni? Bo jak dzwoni to jest sprawne.
    Ktoś obiecywał możliwość instalacji wielomegowych aplikacji?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2015-03-16 20:51:27
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-03-16 20:08, masti wrote:
    > nie dzwoni? Bo jak dzwoni to jest sprawne.

    Nie. Powiem więcej. Dodajesz do fabrycznie gołego telefonu konto.
    Czekasz chwilę i pojawiają się aktualizacje. Ściągasz. Któraś wylatuje w
    trakcie z "się nie da zainstalować". Po chwili komunikat o braku pamięci
    i telefon już nawet nie dzwoni albo resetuje, albo zwalnia albo wszystko
    na raz. Tada!

    > Ktoś obiecywał możliwość instalacji wielomegowych aplikacji?

    Kupujesz telewizor. Telewizor nie działa bo za słaby procesor zacina się
    przy dekodowaniu DVB-T. Odbiera za to nieźle analogowy sygnał. Ktoś
    obiecywał że bedziesz mógł oglądać na nim *płynnie* telewizję? Czy może
    tylko że będziesz oglądał telewizję? Menu się przeciez wyświetla płynnie
    wiec działa!

    Kupujesz samochód ale okazalo się że z silnikiem od zabawki. Co prawda
    nie jeździ, ale za to całkiem wygodnie się w nim siedzi i można
    kierownicą kręcić. Z górki nawet bez popychania sam daje radę. Więc o co
    chodzi i skąd te pretensje?

    Podstawowym celem zakupu smartfona jest instalowanie aplikacji oraz
    dzwonienie. Słowo smartfon pojawia się w opisie. Telefon posiada
    oczywisty (zapewne świadomy) bład konfiguracji hardware zrobiony przez
    firmę z 100 letnią tradycją który uniemożliwia użytkowanie go zgodnie z
    opisem na pudełku ("512MB + karta pamięci").

    Telefunken okazało się gorszy od chińczyków.

  • 6. Data: 2015-03-16 23:23:26
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Podstawowym celem zakupu smartfona jest instalowanie aplikacji
    nie. Klienci swoimi portfelami zagłosowali za degradacją smartfonów.
    Degradacją do roli telefonu z dotykowym ekranem i jakimś tam aparatem.
    jak chcesz coś instalować, (tak żeby działało) to musisz świadomie
    wybierać model.

    ToMasz

  • 7. Data: 2015-03-17 08:48:59
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 16 Mar 2015 20:51:27 +0100, Sebastian Biały
    <h...@p...onet.pl> wrote:

    >Telefunken okazało się gorszy od chińczyków.

    Hahaha. Jak byś zgłębił temat to byś wiedział że to jest właśnie
    gotowy chiński telefon który w Chinach występuje pod jakąś chińską
    nazwą.
    Doklejono tylko nazwę Telefunken i tyle.
    To jest taki sam chińczyk jak nasza manta/goclever.
    To nie ma nic wspólnego z niemiecką solidnością.
    Inna sprawa że taka porządna niegdyś marka wciska ludziom takie
    badziewie. Ale to nie tylko Telefunken tak robi.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2015-03-17 10:50:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości
> [...]

    >*Cokolwiek* chciałbym zainstalować- nie mieści się w pamięci.
    >Zmieniłem preferowane miejsce aplikacji na SD - oczywiście Android ma

    Moze pozniej daje sie przeniesc

    >Odistalować coś? Ale tam *NIC* nie da się odinstalowac, to golas.

    MM nie wrzucilo czegos swojego ?

    >Powaznie się zastanawiam czy nie oddać do MM skoro jest *NIESPRAWNY*.

    Im szybciej tym lepiej. Ale nie dlatego ze niesprawny, bo przeciez
    sprawny, tylko dlatego ze nie ma deklarowanych wlasciwosci - mialo byc
    512MB na dane uzytkownika...

    A na przyszlosc nie kupowac nic bez 8GB na pokladzie ... a nawet 16
    :-)

    P.S. to kto te komentarze pisze
    http://www.mediamarkt.pl/smartfon-telefunken-selfie-
    ts1-czarny,id-1003875

    J.

  • 9. Data: 2015-03-17 10:53:07
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-03-16 18:42, Sebastian Biały wrote:
> [...]
    > jazda. Karta 4GB SD wsadzona.
    >
    > Powaznie się zastanawiam czy nie oddać do MM skoro jest *NIESPRAWNY*.

    ale przeciez TELEFUNKEN podaje jakie sa parametry i grupa docelowa dla
    tego najtanszego z tanich 'smartfonow' (specjalnie w cudzyslowach).

    Jak chcesz miec ciut wiecej pamieci to masz od Telefunkena Enjoy lub
    Live (za niecala stowke drozej). Podstawowe aplikacje wtedy juz
    doinstalujesz choc szalu z pamiecia w Enjoy tez nie ma.

    Ten Sefie to chyba tak specjalnie nazwali bo nadaje sie tylko do tego
    wlasnie ;)

  • 10. Data: 2015-03-17 11:26:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

> [...]
    > 512MB na dane uzytkownika...
    >
    > A na przyszlosc nie kupowac nic bez 8GB na pokladzie ... a nawet 16

    i gdzie tam masz napisane 512MB *na dane użytkownika*?