    From: tyran <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Telewizja N - co innego?
    Date: Thu, 8 Sep 2011 11:06:03 +0200

    Witam

    Posiadam 6 pakietow tematycznych w telewizji N .. place za to 92zl
    (przegapilem monent, w ktorym nalezalo zrezygnowac chyba z dwoch).
    Umowe mam do konca wrzesnia. Dostalem juz 4x telefon z BOKu z oferta
    pelnego pakietu za 99zl, ale to mnie nie interesuje .. chcialbym cos
    w okolocach 50zl .. niestety dla mnie nie ma przygotowanej zadnej
    innej oferty, tylko ta za 99zl. Dzisiaj skladam wypowiedzenie
    (niestety 3 miesiace, bo do konca umowy pozostalo krocej niz
    miesiac) .. licze, na to ze ktos zadzwonic i zaproponuje cos
    sensownego (moze 6 pakietow za 48zl jak to niektorzy sie chwala na
    forum). Ale jesli nie ... to co innego wybrac? Do wyboru UPC, CP, C+.
    Jestem juz zwiazany umowa z internetem, wiec w gre wchodzi sama
    telewizja. Interesuja mnie tylko pakiety podstawowe, szczegolnie
    bajki dla dzieciakow, sport oraz pakiet zawierajacy discovery,
    national etc. Chce tez nagrywarke, czesto uzywam. Co mozecie polecic?
    Mialem kiedys CP (za czasow gdy nie bylo nagrywarki i hdmi) .. nie
    wiem jak obecne tunery .. czy szybko reaguja na polecenia pilota.
    Dlugosc umowy niestety widze 29 miesiecy .. nie zacheca.
    C+ .. hmm .. nie mialem .. oferta Optimum za 52zl wydaje sie zawierac
    to co potrzebuje, umowa na 19miesiecy .. + ktory dekoder (by mial
    nagrywanie) i najwazniejsze pytanie: czy pojdzie to na talerzu od
    telewizji N z konwerterem (z dwoma kablami)?

    Jakies rady?

    tyran