  • 131. Data: 2010-06-15 09:44:25
    Temat: Re: Telewizja na karte HD a odbior z Astry FTA
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Na tą chwilę mam htpc i tuner od Cyfry z darmowym multiroomem.

    Taaa, to Twoje htpc to z tego co pamietam była niezła jazda pod górke, przy
    tym spliter to pryszcz.

  • 132. Data: 2010-06-15 09:46:36
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Nie tylko, interesowałem się kiedyś tym sprzętem, nikt nie dawał gwarancji
    > że to podziała.
    > Poproszę o ofertę na splitter z dożywotnią gwarancją działania, to zmienię
    > zdanie.

    Jak Ci nawali mobo w htcp to kolejna konfiguracja tego zapewne na nowej
    płycie zajefajna. Znowu pójdziesz wymieniać karty bo nie będą chciały
    działać w nowej płycie? I Ty mówisz że splitery to prowizorka?

  • 133. Data: 2010-06-15 09:48:40
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Tak - to było zadanie dla splittera.
    > Oblane.

    Splitery działają i w przeciwieństwie do chorych pomysłow z htpc nie ma
    problemu z ich konfiguracja :)))))

  • 134. Data: 2010-06-15 10:05:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Taaa, to Twoje htpc to z tego co pamietam była niezła jazda pod górke,
    > przy tym spliter to pryszcz.

    Ale zakończona sukcesem i gwarantująca uniezależnienie się na przyszłość od
    wszelkich zmian systemowych generowanych wśród nadawców (z wyjątkiem
    parowania z dekoderem).
    Czyli krok w dokładnie odwrotnym kierunku niż splitter - do większej
    otwartości, zamiast zamykania się w kręgu urządzeń obsługiwanych przez dany
    typ splittera.

  • 135. Data: 2010-06-15 10:07:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jak Ci nawali mobo

    Nie mówię o gwaranacji na awarie sprzętu.

    w htcp to kolejna konfiguracja tego zapewne na nowej
    > płycie zajefajna. Znowu pójdziesz wymieniać karty bo nie będą chciały
    > działać w nowej płycie?

    To nie była wina karty.
    Zwalony był komputer, nie działała na nim ŻADNA karta tv na usb (podobno
    jakaś usterka chipa), a PCI tam nie dało się wmieścić.
    Oddałem ten sprzęt sprzedawcy.

  • 136. Data: 2010-06-15 10:09:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

    > Splitery działają i w przeciwieństwie do chorych pomysłow z htpc nie ma
    > problemu z ich konfiguracja :)))))

    Jak jesteś taki pewien, to daj na to gwaranację dożywotnią.....
    W gębie to wielu jest mocnych, ale jak przychodzi co do czego, to chętnych
    nie ma.

  • 137. Data: 2010-06-15 10:56:16
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Jak jesteś taki pewien, to daj na to gwaranację dożywotnią.....

    Ale na co miała by być ta gwarancja? Na współprace z tunerami? Tak długo jak
    tunery będą miały klasyczne sloty na karty tak długo te splitery będą
    działać.

    Jaka masz pewność, że w Twoim HTPC będzie dożywotnio działać karta C+???

  • 138. Data: 2010-06-15 11:02:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale na co miała by być ta gwarancja? Na współprace z tunerami?

    Tak.
    Z każdym tunerem który jest w stanie odczytać kartę Cyfry.
    Czy to w wbudowanym czytniku, module CI, czytniku phoenix, czy dowolnym
    innym sposobem.

    > Jaka masz pewność, że w Twoim HTPC będzie dożywotnio działać karta C+???

    Nie mam.
    W razie czego mam slot CI.

  • 139. Data: 2010-06-15 11:11:44
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > Z każdym tunerem który jest w stanie odczytać kartę Cyfry.
    > Czy to w wbudowanym czytniku, module CI, czytniku phoenix, czy dowolnym

    I zgodziłeś sie na takie ryzyko?

    > W razie czego mam slot CI.

    Na wiele się nie zda jak wprowadzą np. parowanie

  • 140. Data: 2010-06-15 11:18:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > I zgodziłeś sie na takie ryzyko?

    Wiedziałem że działa zanim phoenixa kupiłem i nie kosztował kilkuset zł.

    > Na wiele się nie zda jak wprowadzą np. parowanie

    Zda się, jeśli wprowadzą parowanie z modułem.
    A takiej oferty jak na razie nie ma tylko N i TnKHD.
    Liczę że nie będę zmuszony jej kupić, zanim takie moduły wprowadzą.