  • 1. Data: 2009-10-12 05:13:32
    Temat: Re: Telewizor LCD - co to jest "z obsługą MPEG4"?
    Od: Mane <m...@g...pl>

    Janeo pisze:

    > Rozumiem (mniej więcej) jak coś MA tuner MPEG4, ale co to znaczy, że
    > LG 19LH2000 ma tuner "analogowy oraz DVB-T (z obsługą MPEG-4)"?

    To znaczy ze ma tuner analogowy i tuner cyfrowy DVB-T MPEG-4 :)
    Prosciej chyba nie mozna....

  • 2. Data: 2009-10-12 05:23:21
    Temat: Telewizor LCD - co to jest "z obsługą MPEG4"?
    Od: Janeo <j...@g...com>

    Witam,
    Rozumiem (mniej więcej) jak coś MA tuner MPEG4, ale co to znaczy, że
    LG 19LH2000 ma tuner "analogowy oraz DVB-T (z obsługą MPEG-4)"?
    Pozdr. - J

  • 3. Data: 2009-10-12 07:06:13
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 12 Paź, 07:13, Mane <m...@g...pl> wrote:

    > To znaczy ze ma tuner analogowy i tuner cyfrowy DVB-T MPEG-4 :)
    > Prosciej chyba nie mozna....

    Niestety nie, ma 1 tuner...

  • 4. Data: 2009-10-12 07:08:12
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    Janeo pisze:
    > Witam,
    > Rozumiem (mniej więcej) jak coś MA tuner MPEG4, ale co to znaczy, że
    > LG 19LH2000 ma tuner "analogowy oraz DVB-T (z obsługą MPEG-4)"?
    > Pozdr. - J

    Najprościej wyjaśniając

    Jeśli telewizor ma MPEG4 to będzie w Polsce odbierać tv cyfrową bez
    dodatkowych urządzeń Jeśli ma tylko MPEG2 to nie będzie

  • 5. Data: 2009-10-12 07:16:47
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    W 2013 mają w Polsce wyłączyć nadajniki analogowe i wtedy może się przydać
    tuner DVB-T MPEG4. :-)
    Na razie testowo nadają w miektórych miastach.

  • 6. Data: 2009-10-12 08:53:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Janeo" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...
    >Witam,
    >Rozumiem (mniej więcej) jak coś MA tuner MPEG4

    Napisz co rozumiesz, wyprowadzimy Cię z błędu może. ;-)

    >, ale co to znaczy, że
    >LG 19LH2000 ma tuner "analogowy oraz DVB-T (z obsługą MPEG-4)"?

    A tu czego nie rozumiesz?

  • 7. Data: 2009-10-12 08:56:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >W 2013 mają w Polsce wyłączyć nadajniki analogowe i wtedy może się przydać
    >tuner DVB-T MPEG4. :-)
    > Na razie testowo nadają w miektórych miastach.

    Nieprawda.
    Przynajmniej 10% populacji (Warszawa i okolice, Poznań i okolice,
    województwo lubuskie i okolice) ma już dostęp do NTC (czyli tego dvb-t) już
    nie nadawanej testowo, tylko tak na stałe.
    Plus dalsze kilka procent do nadawanej testowo (Kraków, południowy Górny
    Śląsk i chyba coś jeszcze).

  • 8. Data: 2009-10-12 09:04:52
    Od: "Ali" <a...@w...pl>

    > Rozumiem (mniej więcej) jak coś MA tuner MPEG4, ale co to znaczy, że
    > LG 19LH2000 ma tuner "analogowy oraz DVB-T (z obsługą MPEG-4)"?
    > Pozdr. - J

    Tzn że może odbierać analogową TV naziemną oraz cyfrową TV naziemną DVB-T z
    kodekiem MPEG-4 :)

    Ali

  • 9. Data: 2009-10-12 09:11:37
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

> [...]
    > województwo lubuskie i okolice) ma już dostęp do NTC (czyli tego dvb-t)
    > już nie nadawanej testowo, tylko tak na stałe.

    tak, masz racje:
    Etap I - wrzesień 2009:
    - Zielona Góra
    - Żagań
    - Warszawa
    - Poznań

    Ja jeszcze poczekam na Etap III - lipiec 2011 :-)

    Wyłączenie nadajników analogowych 31.07.2013.

  • 10. Data: 2009-10-12 09:15:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > - Poznań
    >
    > Ja jeszcze poczekam na Etap III - lipiec 2011 :-)
    >
    > Wyłączenie nadajników analogowych 31.07.2013.

    Ale to chyba ostatnich?
    ZTCP pierwsze będą wyłączane szybciej.