  • 1. Data: 2009-11-12 10:06:04
    Temat: Telewizor z odtwarzaniem filmów z USB
    Od: "Tomek" <t...@t...pl>

    Witam.
    Juz praktycznie kazdy telewizor wyposazony w USB odtwarza obrazki JPG. A czy
    sa telewizory, które odtwarzaja filmy przez USB? Byloby to wygodne -
    podlaczam pena do USB i puszczam sobie film...
    Czy kodujac w Mpegu-4 film i podlaczajac go przez USB w odbiorniku z
    dekoderem BVB-T/S odtworzy go poprawnie? Chyba nie, bo dekoder obsluguje
    sygnaly zapodane z wejscia SCART albo z anteny... chyba... :-)
    Tomek

  • 2. Data: 2009-11-12 10:30:00
    Temat: Re: Telewizor z odtwarzaniem filmów z USB
    Od: Mamut <c...@g...com>

    wiekszosc nowych podstawowych modeli LG ma usb z takimi mozliwosciami.

  • 3. Data: 2009-11-12 11:33:05
    Od: Regius <p...@o...pl>

    > wiekszosc nowych podstawowych modeli LG ma usb z takimi mozliwosciami.

    szkoda tylko ,że TV LG nie odtwarzają dźwięku DTS.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-11-12 12:20:20
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Mamut pisze:
    > wiekszosc nowych podstawowych modeli LG ma usb z takimi mozliwosciami.

    Samsungi B65x odtwarzają divx w prawidłowych proporcjach i czytają
    niektóre formaty napisów.
    Philips 7404 trochę zniekształca proporcje i nie rozumie napisów, ale
    filmy jako takie jakoś lecą.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek/

  • 5. Data: 2009-11-12 14:16:48
    Od: "Rycho" <r...@i...pl>

  • 6. Data: 2009-11-12 15:26:44
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Tomek wrote:
> [...]
    > JPG. A czy sa telewizory, które odtwarzaja filmy przez USB? Byloby to
    > wygodne - podlaczam pena do USB i puszczam sobie film...

    plazmy LG, obsługują pendrive i hdd do 1T

    VSS
    http://vss.pl

  • 7. Data: 2009-11-12 15:27:34
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Jan Rudziński wrote:

    > Samsungi B65x odtwarzają divx w prawidłowych proporcjach i czytają
    > niektóre formaty napisów.

    LG łyka wszelkie napisy i mozna wybrac kilka stron kodowych

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 8. Data: 2009-11-12 19:47:30
    Od: Regius <p...@o...pl>

    > plazmy LG, obsługują pendrive i hdd do 1T

    Chyba każdy nowy TV ze stajni LG obsługuje dyski do 1TB , jak i bez
    problemu odtwarza filmy mkv (nawet 1080P).

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-11-12 20:04:38
    Od: Mane <m...@w...pl>

    Regius pisze:

    > Chyba każdy nowy TV ze stajni LG obsługuje dyski do 1TB , jak i bez
    > problemu odtwarza filmy mkv (nawet 1080P).

    Kluczowe tu jest "chyba"...

  • 10. Data: 2009-11-14 17:34:22
    Od: "abrakadabra" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" napisał w wiadomości
> [...]
    > dekoderem BVB-T/S odtworzy go poprawnie? Chyba nie, bo dekoder obsluguje
    > sygnaly zapodane z wejscia SCART albo z anteny... chyba... :-)

    Osobiście uważam, że problemy z obsługą filmów przez USB nie wynikają z
    trudności technicznych, tylko ze zmowy producentów sprzętu z producentami
    filmów. USB możesz wykorzystać do odtworzenia filmu bądź programu nagranego
    uprzednio z TV i to jest legalne. Jeśli film lub program jest ściągnięty z
    sieci, wtedy jest to nie legalne. Jeśli twój telewizor nie odtwarza formatów
    najczęściej spotykanych w sieci, to mniej chętnie je ściągasz, czyli
    zmniejsza się piractwo. Inną sprawą jest to, że producenci sprzętu nawet
    markowego jak LG wypuszczają sprzęt całkowicie niedopracowany. Kupuje się
    taki sprzęt, który okazuje się bublem, potem oczekuje się na kolejne wersję
    oprogramowania, które mają zlikwidować problemy i okazuje się, że nic nie
    poprawiają bo błąd leży po stronie sprzętu. Np narywarka z HD LG 7500 którą
    mam od 3 lat nie potrafi szybko skopiować programu, który poddany był edycji
    (przycięcie początku lub końca). Tuner satelitarny Ferguson FK-6900 CR mimo,
    że wgrywam mu nowe oprogramowanie ma zwiechy i problemy z nagrywaniem przez
    USB. Wymaga kilkugodzinnych odstępów między zaprogramowanymi nagraniami,
    czasem z powodów mi nie znanych nie nagrywa mimo, że nagranie zostało
    wpisane prawidłowo. Inne sprzęty zakupione w ostatnich latach wykazują
    podobne problemy.
    -----

    pozdrawiam
    abrakadabra