  • 1. Data: 2013-02-07 21:21:13
    Temat: Temat jazdy bez prawka przez Policję
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    http://www.tvn24.pl/prosto-z-polski,18,m/policjantka
    -bez-prawka-autem-do-pracy,2189.html

    Dobre jest wytłumaczenie mł. insp;]
    Najgorzej że w tym całym burdelu tracą prawdziwi stróże prawa bez
    których mieli byśmy prawdziwy dziki zachód;/

  • 2. Data: 2013-02-07 21:47:20
    Temat: Re: Temat jazdy bez prawka przez Policję
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-07 21:21, hisjusz pisze:
> [...]
    > Najgorzej że w tym całym burdelu tracą prawdziwi stróże prawa bez
    > których mieli byśmy prawdziwy dziki zachód;/

    " Ale to, że pani aspirant jeździ nieudolnie i, jak twierdzą jej
    sąsiedzi, stwarza zagrożenie na drodze, to tylko jedna strona medalu.
    Gorzej, że policjantka jeździ samochodem nie posiadając prawa jazdy, bo
    mimo wielokrotnych prób nigdy nie udało jej się zdać egzaminu. "

    Dziwne podejście do świata.

    Jeździ źle, ale najgorsze to, że bez prawa jazdy (sic).

    Jakby jeździła źle, ale z prawkiem, to tylko by się śmiali. A jakby
    jeździła nawet dobrze, ale bez prawka, to pirat.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-02-07 21:50:44
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    > Najgorzej że w tym całym burdelu tracą prawdziwi stróże prawa bez
    > których mieli byśmy prawdziwy dziki zachód;/

    Co do policjantki - cóż, ludzie są różni. No, ale komendant powinien
    sprawę wyjaśnić od ręki, a to co powiedział kwalifikuje się do
    zwolnienia co najmniej z funkcji kierowniczej, że o ewentualnej
    degradacji nie wspomnę.

    BTW - co się stało, że ostatnio suki prewencji ze szkółki
    w Piasecznie (DC, Puławska 44, Nowa Iwiczna) nie przekraczają
    prędkości? O tym, że zajęli się co bardziej debilnymi zachowaniami
    kierowców już pisałem jakiś czas temu, ale teraz dodatkowo
    zwolnili do ograniczeń. Nie widziałem tego od czasów W. Wierzbickiego,
    kiedy był Naczelnikiem stołecznego WRD.

  • 4. Data: 2013-02-07 21:56:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-02-07 21:47, Liwiusz pisze:
> [...]
    > Gorzej, że policjantka jeździ samochodem nie posiadając prawa jazdy, bo
    > mimo wielokrotnych prób nigdy nie udało jej się zdać egzaminu. "

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Jeździ źle, ale najgorsze to, że bez prawa jazdy (sic).
    >
    > Jakby jeździła źle, ale z prawkiem, to tylko by się śmiali. A jakby
    > jeździła nawet dobrze, ale bez prawka, to pirat.

    Fakt, dziwne, skupiłeś się na rzeczy najmniej istotnej.

  • 5. Data: 2013-02-07 22:23:45
    Od: "Kris_Polska" <c...@k...pl>

    Użytkownik "hisjusz" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Dobre jest wytłumaczenie mł. insp;]
    > Najgorzej że w tym całym burdelu tracą prawdziwi stróże prawa bez których

    kiedys w latach 90-00 bylem kontrolowany conajmniej 1 na 3msc
    rutynowo...

    teraz praktycznie takich kontrol nie ma...
    nie stoi sie na pusto bez celu jakim jest lapanie za predkosc...

  • 6. Data: 2013-02-07 22:32:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 07 Feb 2013 21:50:44 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
> [...]
    > sprawę wyjaśnić od ręki, a to co powiedział kwalifikuje się do
    > zwolnienia co najmniej z funkcji kierowniczej, że o ewentualnej

    Skoro sobie pozwala - to widac pozycje ma mocna :-P

    zreszta o co chodzi - zaden patrol jej nie zatrzymal, sprawy nie ma :-P

> [...]
    > kierowców już pisałem jakiś czas temu, ale teraz dodatkowo
    > zwolnili do ograniczeń. Nie widziałem tego od czasów W. Wierzbickiego,

    A co sie mialo stac - myslisz ze dlugo demokratyczna wladza wytrzyma ataki
    w mediach ? Wyda sie dekret i zagrozi zwolnieniem z funkcji kierowniczej i
    degradacja :-P

    A teraz wlokacy sie przepisowo policmajstrzy beda musieli reagowac na
    wszystkich ktorzy ich wyprzedzaja i tak osiagniesz swoja kapelusznicza
    szczesliwosc :-P

    A reszte ostrzegalem - nie donoscie na policjantow, bo to sie zle skonczy.
    No i macie :-P

    A teraz jedyna nadzieja ze w koncu zaczna poslow intensywnie lapac.
    Moze pokaza ze maja jaja i podniosa predkosci a nie uszy po sobie i 40 na
    tempomat :-P

    http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/galeria/418722,1
    ,lubia-przycisnac-i-nie-placic-oto-poczet-najwiekszh
    -piratow-z-sejmowej-lawy-galeria-zdjec.html

    Kto sprawdzi jak glosowali w sprawie fotoradarow ? :-P

    J.

  • 7. Data: 2013-02-07 22:37:01
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-02-07 22:23, Kris_Polska pisze:
    (...)
    > kiedys w latach 90-00 bylem kontrolowany conajmniej 1 na 3msc
    > rutynowo...

    To byłeś prześladowany, a nie kontrolowany.

    > teraz praktycznie takich kontrol nie ma...

    Znaczy jakich takich kontroli? Zarobkowych na lewo?

    > nie stoi sie na pusto bez celu jakim jest lapanie za predkosc...

    Podobno w kółko w krzakach siedzą...

  • 8. Data: 2013-02-07 22:52:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-02-07 22:32, J.F. pisze:

    > Skoro sobie pozwala - to widac pozycje ma mocna :-P

    Widzisz, trollowanie to łatwa sprawa. Próba dążenia do normalności
    itd. jest dużo cięższa.

    > zreszta o co chodzi - zaden patrol jej nie zatrzymal, sprawy nie ma :-P

    Otóż to - złapią za rękę na gorącym uczynku, to powie, że nie jego/jej.
    Tak właśnie wygląda akceptacja patologii.

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > A co sie mialo stac - myslisz ze dlugo demokratyczna wladza wytrzyma ataki
    > w mediach ? Wyda sie dekret i zagrozi zwolnieniem z funkcji kierowniczej i
    > degradacja :-P

    Zdaje się, że przeoczyłeś co podkreślone. Pozostaje Ci tylko
    trollowanie.

    > A teraz wlokacy sie przepisowo policmajstrzy beda musieli reagowac na
    > wszystkich ktorzy ich wyprzedzaja i tak osiagniesz swoja kapelusznicza
    > szczesliwosc :-P

    Głupiś - nawet chciałem Ci dać 'ślady' z Puławskiej i okolic, ale znowu
    'wspaniały' Yanosik zwrócił całe 822 bajty za dzień.

    > A reszte ostrzegalem - nie donoscie na policjantow, bo to sie zle skonczy.
    > No i macie :-P

    Nawet wtedy nie jeździli 'wszyscy po 100 na 3 pasach itd - Twoje',
    tylko ~70 na 50. Bydle głupio klepało 90 - no, ale to jak zwykle.

    > A teraz jedyna nadzieja ze w koncu zaczna poslow intensywnie lapac.
    > Moze pokaza ze maja jaja i podniosa predkosci a nie uszy po sobie i 40 na
    > tempomat :-P

    Prędkości tam gdzie można są od dawna podnoszone. Na przekroczeniu już
    wiele osób wpadło (w tym policjanci).

    > http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/galeria/418722,1
    ,lubia-przycisnac-i-nie-placic-oto-poczet-najwiekszh
    -piratow-z-sejmowej-lawy-galeria-zdjec.html

    > Kto sprawdzi jak glosowali w sprawie fotoradarow ? :-P

    "W styczniu 15 parlamentarzystów złamało przepisy drogowe i zasłoniło
    się immunitetem - donosi RMF FM. Łącznie dostali oni 20 mandatów,
    których nie zapłacili. Stacja zauważa, że do tej pory zdjęcia poselskich
    samochodów lądowały w koszu - teraz ITD wysyła je do prokuratora
    generalnego, który przekazuje je potem do marszałek Sejmu..."

  • 9. Data: 2013-02-07 23:14:17
    Od: "Kris_Polska" <c...@k...pl>

    >W dniu 2013-02-07 22:23, Kris_Polska pisze:
    > (...)
    >
    > To byłeś prześladowany, a nie kontrolowany.

    szczesliwy traf sadzisz ze w totka nie mozna wygrac ktorys tam raz pod
    rzad?:P
    skoro szansa jest .........

    > Znaczy jakich takich kontroli? Zarobkowych na lewo?

    profilaktycznych ? dokumenty i sprawdzenie auta ...

    > Podobno w kółko w krzakach siedzą...

    to niech siedza i nie wychodza...
    za mandaty maja % ?

  • 10. Data: 2013-02-07 23:36:16
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 7 Feb 2013 22:23:45 +0100, Kris_Polska napisał(a):

> [...]
    >

    > kiedys w latach 90-00 bylem kontrolowany conajmniej 1 na 3msc
    > rutynowo...
    >
    > teraz praktycznie takich kontrol nie ma...

    Chyba sporo zależy czym się jeździ i pewnie też co tam na drodze się
    wyczynia. Bo to raczej nie takie do końca "rutynowe" te kontrole.