  • 1. Data: 2013-02-07 20:17:46
    Temat: osobociężarówka do 45tys
    Od: Paweł Olaszek <o...@g...com>

    Poszukuję auta, które spełniłoby wszystkie poniższe założenia:

    -cena do 45tys.
    -rok produkcji 2009 lub nowszy
    -możliwość ciągnięcia przyczepy 2000kg
    -homologacja ciężarowa
    -minimum 4os.

    czy jest w tej cenie coś realnego i rozsądnego? Teoretycznie są
    ogłoszenia pickupów (navara i klony), czy coś jeszcze?

    --
    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 2. Data: 2013-02-07 20:24:35
    Temat: Re: osobociężarówka do 45tys
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    -cena do 45tys.
[...]

    http://otomoto.pl/ssangyong-actyon-ssang-yong-actyon
    -4wd-C26585058.html
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 3. Data: 2013-02-07 20:34:22
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > czy jest w tej cenie coś realnego i rozsądnego? Teoretycznie są
    > ogłoszenia pickupów (navara i klony), czy coś jeszcze?

    No ale rok produkcji 2008 to nie jest ...2009 lub nowszy...

  • 4. Data: 2013-02-07 20:35:57
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > No ale rok produkcji 2008 to nie jest ...2009 lub nowszy...

    Czekałem i zastanawiałem się, kiedy ktoś to wypomni :)
    WOJO

  • 5. Data: 2013-02-07 20:38:54
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    > Czekałem i zastanawiałem się, kiedy ktoś to wypomni :)
    > WOJO

    Oj tam, oj tam..... ale na pewno data rejestracji to 2009 więc wszystko OK
    :)

  • 6. Data: 2013-02-07 20:41:19
    Od: Paweł Olaszek <o...@g...com>

    W dniu 2013-02-07 20:24, WOJO pisze:

    > http://otomoto.pl/ssangyong-actyon-ssang-yong-actyon
    -4wd-C26585058.html

    a jak automat znosi ciągnięcie częste ciężkiej przyczepy?

    --
    pozdrawiam,
    Paweł

  • 7. Data: 2013-02-07 20:48:54
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 07 Feb 2013 20:17:46 +0100, Paweł Olaszek napisał(a):

> [...]
    >
    > czy jest w tej cenie coś realnego i rozsądnego? Teoretycznie są
    > ogłoszenia pickupów (navara i klony), czy coś jeszcze?

    Grand Vitara w zasadzie spełnia te wszystkie założenia.
    Nie wiem tylko czy wszystkie wersje mają 2000kg przyczepy.

  • 8. Data: 2013-02-07 20:59:13
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > a jak automat znosi ciągnięcie częste ciężkiej przyczepy?

    Nie znam skrzyni w tym modelu, jednak sporo pojazdów ciężarowych ma
    automatyczne skrzynki i jakoś ciągną te 40 ton.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 9. Data: 2013-02-07 22:51:25
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-07 20:17, Paweł Olaszek pisze:
> [...]
    >
    > czy jest w tej cenie coś realnego i rozsądnego? Teoretycznie są
    > ogłoszenia pickupów (navara i klony), czy coś jeszcze?

    Kia Sorento, do 45kzł jak dobrze poszukasz to może coś znajdziesz.

    Lewis

  • 10. Data: 2013-02-07 22:59:53
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 7 Feb 2013 20:59:13 +0100, "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>
    wrote:

    >Nie znam skrzyni w tym modelu, jednak sporo pojazdów ciężarowych ma
    >automatyczne skrzynki i jakoś ciągną te 40 ton.

    Niezłe porównanie. Nie wziąłeś pod uwagę tego, ze te skrzynie są
    projektowane do tego właśnie celu? A tak w osobówce niekoniecznie się
    może w tym sprawdzić.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280