  • 1. Data: 2013-08-01 15:07:17
    Temat: Terminowe prawko
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Co zrobić w sytuacji, gdy prawo jazdy było wydane terminowo (bo lekarz się
    pomylił w zaświadczeniu) i chce się je zamienić na wydane bezterminowo?
    Rozumiem że badania i do urzędu - ale co wtedy - trzeba oddać stare prawko
    i czekać na wyrobienie nowego, a przez ten czas nie ma się prawa jazdy?
    Czy po prostu składa się wniosek a po np. tygodniu przychodzi po odbiór
    nowego i wtedy niszczone jest stare? Jak to wygląda?

    http://motogof.tumblr.com/

  • 2. Data: 2013-08-01 15:13:43
    Temat: Re: Terminowe prawko
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-08-01, Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:
> [...]
    > Czy po prostu składa się wniosek a po np. tygodniu przychodzi po odbiór
    > nowego i wtedy niszczone jest stare? Jak to wygląda?

    Cos czuje, ze to bedzie zalezalo jedynie od humoru pani urzedniczki.
    Prewencyjnie bym je po prostu zagubil i szczesliwie odnalazl po powrocie
    z urzedu ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2013-08-01 15:23:20
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > Czy po prostu składa się wniosek a po np. tygodniu przychodzi po
    > odbiór
    > nowego i wtedy niszczone jest stare? Jak to wygląda?

    Właśnie tak. Składasz wniosek, dołączasz zaświadczenie lekarskie, 1
    fotografię, oraz dowód opłaty za wymianę dokumentu. Stare prawo jazdy
    dajesz do wglądu. Po odebraniu nowego (jakieś 2-3 tygodnie od złożenia
    wniosku) stare jest niszczone (ucinany róg) i zastaje Ci zwrócone.

  • 4. Data: 2013-08-01 18:05:38
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2013-08-01 15:07, Adam Wysocki pisze:
> [...]
    > Czy po prostu składa się wniosek a po np. tygodniu przychodzi po odbiór
    > nowego i wtedy niszczone jest stare? Jak to wygląda?

    przeciez od stycznia juz nie ma bezterminowych.

  • 5. Data: 2013-08-01 20:17:43
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-08-01 15:23:20 niejaki mappl napisał:

> [...]
    > dajesz do wglądu. Po odebraniu nowego (jakieś 2-3 tygodnie od złożenia
    > wniosku) stare jest niszczone (ucinany róg) i zastaje Ci zwrócone.

    i nadal jest terminowe :)

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 6. Data: 2013-08-01 20:25:56
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > i nadal jest terminowe :)

    Faktycznie, moje niedopatrzenie, przepraszam :) Doczytałem, że od
    stycznia 2013 w PL już nie wydaje się bezterminowych.

  • 7. Data: 2013-08-02 00:21:26
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-01 20:25, Użytkownik mappl napisał:

    > Faktycznie, moje niedopatrzenie, przepraszam :) Doczytałem, że od
    > stycznia 2013 w PL już nie wydaje się bezterminowych.

    Jaki dają maksymalny czas ważności ?

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2013-08-02 00:44:25
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-08-02 00:21:26 niejaki RadoslawF napisał:

    > Jaki dają maksymalny czas ważności ?
    >

    > Pozdrawiam

    15 lat

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 9. Data: 2013-08-02 00:47:52
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 2 sierpnia 2013 00:44:25 UTC+2 użytkownik p0li napisał:

    > 15 lat
    >

    > --
    >
    > P0zdrawiam
    >
    > p0li
    >
    > hydro rulez ;)
    >
    > prawdziwy facet nie da odebrać sobie szarlotki

    To swojego bezterminowego muszę pilnować lepiej niż oka w głowie.

  • 10. Data: 2013-08-02 00:53:14
    Od: k...@g...com

> [...]
    >
    > p0li
    >
    > hydro rulez ;)
    >
    > prawdziwy facet nie da odebrać sobie szarlotki

    A tak przy okazji. Spełnili marzenia różnych oszołomów co postulowali o zabieranie PJ
    starszym. Starsi to tacy trochę starsi niż ja. mają tak jak ja bezterminowe. A ci co
    by zabierać kazali, liczę że będą mieli tyle odwagi żeby się przypomnieć, mają
    większe szanse na terminowe PJ. My dziadki będziemy sobie kapeluszyli do śmierci a
    krzykacze tramwajami będą pomykali.