  • 31. Data: 2011-12-19 11:42:33
    Temat: Re: Test na czas reakcji
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

    > PING nie, ale po kilku testach widać, że kod nie jest zbyt efektywny.
    > Polecę tę:
    > http://www.humanbenchmark.com/tests/reactiontime/ind
    ex.php

    > Proponuję porównać - zwłaszcza rozrzut wyniku.

    Tak ten JSscriptowy od czasu do czasu się laguje tak o 0.2-0.3s Ten drugi ma
    lepszą powtarzalność.

    \SK

  • 32. Data: 2011-12-19 15:28:33
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 16/12/2011 23:49, Deflegmator wrote:

    > O tym, że po 4 piwach mam o 0,13 gorszy. Czy mógłbym (nie mówimy o
    > PORD) w tym stanie jeździć w obszarze zabudowanym z prędkością 50
    > km/h? Zahamuję jakieś 1.8 metra dalej od Ciebie, uderzając w przeszodę
    > z zawrotną prędkością paru km/h... :) Zbrodnia? Oczywiście nie
    > zamierzam tego testu powtórzyć w realu... ;)

    Ile metrów długości ma przeciętny pieszy?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 33. Data: 2011-12-19 18:20:40
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-19 14:28:33 +0000, kamil <k...@s...com> said:

    > Ile metrów długości ma przeciętny pieszy?

    Od 0,3 m do 1,78 m.
    Zależy czy przed, czy po potrąceniu...

    --
    Bydlę

  • 34. Data: 2011-12-19 18:29:56
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-17 00:49, Deflegmator pisze:

    > O tym, że po 4 piwach mam o 0,13 gorszy.

    Nie. Świadczy najwyżej o tym, że miałeś o 0,13 gorszy. Skoro wmieszałeś
    do tego piwo to zdaje się najpierw powinieneś zapytać, czy ja aby
    niczego nie spożywałem :)

    > Czy mógłbym (nie mówimy o
    > PORD) w tym stanie jeździć w obszarze zabudowanym z prędkością 50
    > km/h?

    Pewnie tak. Ludzie jeżdżą nawet zgodnie z PoRD i jakoś żyją.

    > Zahamuję jakieś 1.8 metra dalej od Ciebie, uderzając w przeszodę
    > z zawrotną prędkością paru km/h... :)

    Wniosek delikatnie powiedziawszy nieuzasadniony - z kliknięcia w
    myszę raczej ciężko wyciągać wnioski na temat sprawności
    psychomotorycznej całego układu. Zresztą pozostaje nadal twoje
    fałszywe założenie, że ja nic nie spożywałem.

    > Zbrodnia? Oczywiście nie
    > zamierzam tego testu powtórzyć w realu... ;)

    Sprawdź sobie. To, że w Polsce akurat nie wolno to nie znaczy, że
    nie ma krajów, gdzie możesz to sobie sprawdzić z godnie z prawem.

  • 35. Data: 2011-12-20 15:48:42
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Artur Maśląg wrote:

> [...]
    > psychomotorycznej całego układu. Zresztą pozostaje nadal twoje
    > fałszywe założenie, że ja nic nie spożywałem.

    :) Ciekawe, jakie wyniki byłyby po jakimś przyspieszaczu, typu amfa? ;)

    > Sprawdź sobie. To, że w Polsce akurat nie wolno to nie znaczy, że
    > nie ma krajów, gdzie możesz to sobie sprawdzić z godnie z prawem.

    Robię wiele głupich rzeczy, ale akurat nie to. I prawo jest tutaj
    najmniejszym problemem.

    --
    Deflegmator

  • 36. Data: 2011-12-20 16:16:37
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 16/12/2011 21:06, v...@i...pl wrote:

    > Masz szybki komputer, dobra myszke i sterowniki, dostosowana
    > przegladarke i niezly czas reakcji? :)

    Niedawno w centrum handlowym trafiłem na pokazy policji, było kilka
    stanowisk w tym właśnie badanie czasu reakcji. Wsiadasz do samochodu,
    prawa noga na gazie, lewa w spoczynku i w losowym momencie zapalają się
    światła stopu w samochodzie przed tobą, pudełko z wyświetlaczem mierzyło
    czas potrzebny na naciśnięcie hamulca i na podstawie obliczało przy
    okazji drogę hamowania z różnych prędkości. Nie pamiętam już nawet ile
    mi wypadło, ale coś w okolicy 0.35s, średnia osób w kolejce przede mną
    wypadała w granicy 0.35-0.45.

    Z innych ciekawostek można było popatrzeć na masaż serca i zjechać na
    pochylni w fotelu z zapiętym pasem zatrzymując się gwałtownie na dole.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 37. Data: 2011-12-20 21:19:34
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 16-12-2011 o 21:22:05 to <t...@x...abc> napisał(a):

    > Sprawdźcie sobie Wasz czas reakcji, PMS-owi rycerze. ;-)
    >
    > http://webfactory.hanzo.eu/czas-reakcji-test/

    Ot taka zabawka, jadąc samochodem nie klikam myszką na hamulec :DD

  • 38. Data: 2011-12-21 01:54:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 17 Dec 2011 16:07:18 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Wiesz... Wybór tych osób to mógłby byc na podstawie mojego obecnego
    > doświadczenia jedynie. Co ja - wtedy młody człowiek - wiedziałem
    > naprawdę o polityce?
    > Dlatego tam mnie śmieszą obecni młodzi i bezkompromisowi swoimi
    > ocenami. Za lat 30 będa inaczej mysleć.

    Sie przejmujesz - polityczny, niepolityczny - do dobrych przeciez bys nie
    strzelal, tylko do tych co zasluzyli.

    J.