eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm › Tlenofon/FCN i jego wiarołomność
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2020-01-29 21:41:22
    Temat: Tlenofon/FCN i jego wiarołomność
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Napisałem (być może 19 stycznia) do FCN:
    ====================================================
    =============
    Napisałeś do nas:

    Nadawca: e...@g...com
    Typ Klienta: Jestem Klientem biznesowym
    Telefon:
    Login:
    Temat: Płatności i zasilenia
    Treść wiadomości:
    Zaczęli Państwo naliczanie opłat -- można prosić o wyjaśnienie?
    ====================================================
    =============






    FCN odpowiada:
    ====================================================
    =============
    FCN BOK <b...@f...pl>
    pon., 20 sty, 11:19 (9 dni temu)
    do mnie

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że zgodnie z § 10 ust. 2 Regulaminu świadczenia
    usług telekomunikacyjnych Tlenofon, Aiton Caldwell S.A. jest uprawniony
    do jednostronnej zmiany warunków Umowy określonych w Regulaminie, Cenniku
    lub Cenniku Promocji w przypadku istotnych zmian warunków rynkowych,
    technologicznych, konkurencyjnych, organizacyjnych, kosztów utrzymania
    albo kosztów świadczenia Usługi.

    W związku z powyższym informowaliśmy o zmianie cen niektórych usług
    świadczonych na platformie technologicznej Tlenofon, opartej na
    komponentach niewspieranych już przez dostawców, podyktowaną
    podwyższonymi kosztami serwisowania i utrzymywania oraz zmianą
    kosztów usług realizowanych przez naszych dostawców interkonektowych
    i dostawców usług pocztowych.

    Jednocześnie informowaliśmy o usunięciu rozdziału III Zobowiązania
    Abonenta § 3, dotyczących warunków nieodpłatnego korzystania
    z przyznanego numeru telefonu.

    Informację w sprawie zmiany cennika otrzymali Państwo 9.09.2019 r.
    na adres mailowy przypisany do konta Tlenofon, jak również na
    skrzynkę odbiorczą konta Panelu klienta Tlenofon. Aktualny cennik
    jest dostępny na stronie internetowej https://Tlenofon.pl/dokumenty/.
    Jednocześnie informowaliśmy, że zgodnie z § 10 ust. 4 Regulaminu
    świadczenia usług telekomunikacyjnych Tlenofon, Abonent w terminie
    do dnia 10 października 2019 r., może doręczyć Aiton Caldwell S.A.
    sporządzone w formie pisemnej oświadczenie o wypowiedzeniu umowy
    w przypadku braku akceptacji powyżej wskazanych zmian. Brak doręczenia
    pisemnego oświadczenia Abonenta w powyższym terminie oznacza akceptację
    zmian.

    Zachęcamy Państwa do zapoznania się z ofertą nowej platformy FCN
    w wersji 4.0, w której możecie Państwo korzystać z atrakcyjnych
    promocji na usługi i połączenia. Dla aktualnych klientów usługi
    Tlenofon proces migracji jest bezpłatny.

    W celu zamknięcia konta należy przesłać pisemną rezygnację na adres:

    Aiton Caldwell SA
    ul. Trzy Lipy 3
    80-172 Gdańsk

    lub poprzez e-mail, jako zeskanowany dokument z odręcznym podpisem.

    W przypadku pytań pozostaję do dyspozycji.
    Z pozdrowieniami,
    Anna Bełdycka

    Aiton Caldwell SA
    ====================================================
    =============






    Moja dzisiejsza odpowiedź:
    ====================================================
    =============
    Nie otrzymałem od Państwa wcześniej żadnych informacji
    (co chyba oczywiste) o złamaniu przez Was umowy zawartej
    przeze mnie z Tlenofonem, którego teraz reprezentujecie.

    W zaistniałej sytuacji proszę o bezzwłoczne:
    - zaprzestanie świadczenia usług
    i
    - albo odkupienie ode mnie bezużytecznych bramek VoIP
    - albo odblokowanie tych bramek tak, by były użyteczne
    we współpracy z operatorami VoIP innymi niż Tlenofon
    czy FCN.

    Leszek Ciszewski
    ====================================================
    =============


    Z Tlenofonem nie miałem problemów, natomiast z FCN miałem problemy.
    Chyba każdy kontakt z obsługantami FCN ukazywał problemy niemożliwe
    do rozwiązania -- FCN zazwyczaj kłamał a jego kłamstwa ukazali inni
    operatorzy (choćby easyCALL) VoIP, pod naciskiem których niemożliwe
    sytuacje uzyskiwały status -- możliwych... ;)

    Możliwa była jedynie współpraca ;) z automatami FCN/Tlenofon, o ile
    obsługanci FCN nie psuli tej współpracy zbyt mocno.

    Dobrze ułożyła się moja współpraca z: różnymi operatorami GSM; 2nr;
    easyCALL; Tlenofon; wieloma innymi operatorami VoIP zarówno Polsce,
    jak i poza Polską...

    Tak złych relacji (jakie mnie łączą z FCN) nie miałem chyba z żadnym
    operatorem telefonii (czy telekomunikacji w ogóle) odkąd żyję. Gdyby
    zakupione bramki VoIP zezwalały na rekonfigurację umożliwiającą
    zmianę operatora bez kupowania nowych bramek -- zmieniłbym operatora
    VoIP tuż po przejęciu Tlenofonu przez FCN.



    Przykładowo easyCALL: odpowiadał sensownie na wszelkie pytania,
    zgłoszenia czy sugestie; obiecał mi darmowe testowanie konta
    z jednym numerem telefonu przez kilka tygodni -- otrzymałem
    kilka kont i kilka numerów telefonu na kilka lat... Do tych
    testowych numerów otrzymałem jakieś złotówki (może 5 złotych,
    może 5 złotych na numer co jakiś czas -- nie pamiętam) możliwe
    do wykorzystania...

    O tym, jak traktują klientów zagraniczni operatorzy VoIP chyba
    nie muszę pisać.

    Z FCN były przeróżne problemy, choćby takie:

    - niemożliwość nawiązywania połączeń z FCN na **niektóre** numery
    (na przykład na 665 363835 -- mam tu na myśli najzwyczajniejsze
    numery polskie, nie jakieś szczególne czy zagraniczne; niektóre
    numery były obsługiwane, inne nie były -- i trudno było znaleźć
    regułę; reguły jednak znajdowałem -- problemy rozwiązywałem bez
    JAKIEJKOWLEIK pomocy ze strony FCN, którego wówczas często
    informowałem o tych problemach)

    - niemożliwość nawiązywania połączeń do FCN z **niektórych**
    numerów (tu też mam na myśli zwykłe numery telefoniczne)

    - niemożliwość odbierania połączeń smartfonem
    czy komputerem (czymkolwiek innym niż
    sprzętowa bramka SIP VoIP)

    Obsługanci FCN albo milczeli, albo twierdzili, iż żądam rozwiązań
    niemożliwych, choć inni operatorzy VoIP nie widzieli podobnych
    trudności w tym samym czasie...



    Obsługantom FCN nierzadko wtórowały trolle broniące FCN i potwierdzające,
    iż ,,żądam tego, co nie jest możliwe'' -- wszelkie argumenty racjonalne
    były odrzucane przez FCN... Po czasie niemożliwe stawało się realne... ;)
    [być może prawa fizyki uległy zmianom...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/...
    https://eneuel.oferty-kredytowe.pl/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: