  • 1. Data: 2009-06-17 17:22:58
    Temat: TnK Discovery Channel
    Od: "Nobody" <n...@n...pl>

    Witam,

    Na internecie krążą plotki, że od 29 czerwca 2009 roku "telewizna na kartę"
    dołączy do swojej listy kanałów kanał Discovery Channel. Czy ktoś z Was ma
    potwierdzoną tą informację? Jeśli to prawda, byłaby to dobra wiadomość,
    jeszcze tylko National Geographic brakowałoby do pełni szczęscia.

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2009-06-17 18:06:26
    Temat: Re: TnK Discovery Channel
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-06-17 19:22, Nobody donosi, że:
    > Na internecie krążą plotki, że od 29 czerwca 2009 roku "telewizna na kartę"
    > dołączy do swojej listy kanałów kanał Discovery Channel.

    Tak: http://www.dvbnews.pl/news/2211/tnk_discovery_zamias
    t_tvn_lingua
    > jeszcze tylko National Geographic

    Na to bym nie liczył

  • 3. Data: 2009-06-18 05:40:17
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Nobody pisze:
> [...]
    > potwierdzoną tą informację? Jeśli to prawda, byłaby to dobra wiadomość,
    > jeszcze tylko National Geographic brakowałoby do pełni szczęscia.

    tak piszą i wygląda na to że prawda, zobaczymy za tydzień.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debia Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 4. Data: 2009-06-18 08:17:09
    Od: Oncek <c...@g...com>

    po to daja glowny swoj program po kosztach zeby zachecic do ogladania
    innnych pogramow z ich pakietu wiec nie licz ze cos dostaniesz jeszcze
    za darmo.

  • 5. Data: 2009-06-18 10:10:28
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > po to daja glowny swoj program po kosztach zeby zachecic do ogladania
    > innnych pogramow z ich pakietu wiec nie licz ze cos dostaniesz jeszcze
    > za darmo.

    Discovery i NG to dwóch zupełnie różnych nadawców :-)

  • 6. Data: 2009-06-18 12:12:11
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Oncek" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    >po to daja glowny swoj program po kosztach zeby zachecic do ogladania
    >innnych pogramow z ich pakietu wiec nie licz ze cos dostaniesz jeszcze
    >za darmo.

    Przecież discovery też za darmo będzie tylko przez chwilę

  • 7. Data: 2009-06-19 09:34:15
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

> [...]
    > krążą plotki, że od 29 czerwca 2009 roku "telewizna na kartę"
    > dołączy do swojej listy kanałów kanał Discovery Channel. Czy ktoś z Was ma
    Już od początku dostępności Discovery w Telewizji na Kartę do 15 lipca
    będzie dostępny za darmo dla wszystkich posiadaczy oferty. Po tym czasie
    będą mogli go oglądać jedynie posiadacze płatnego pakietu[...] Koszt
    doładowania telewizji na kartę pozostaje równocześnie bez zmian.
    źródło: www.dvbnews.pl

  • 8. Data: 2009-06-21 14:04:25
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 11:34:15 +0200, Sat_Diver napisał(a):
> [...]
    > będą mogli go oglądać jedynie posiadacze płatnego pakietu[...] Koszt
    > doładowania telewizji na kartę pozostaje równocześnie bez zmian.

    A czy ktoś wie, gdzie to Discovery się pojawi? Ojcu właśnie kupiłem TnK,
    póki co Discovery brak - i chciałbym mu od razu ustawić... Pojawi się nowe
    Discovery zastępujące TVN Lingua czy Discovery z listy Nki (C+?) stanie się
    dostępne dla TnK?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944