  • 1. Data: 2012-05-03 13:20:01
    Temat: To już 9 lat Bardzo proszę o odbanowanie mnie na ircu !!!!
    Od: "Jacek Buda" <s...@N...gazeta.pl>

    To już 9 lat jestem zbanowany na ircu
    koledzy może wystarczy
    stanowczo koledzy wystarczy !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nie obchodzi mnie nic
    tak się nie robi
    1 kanał ircowy dla wszystkich
    Bardzo prosze o odbanowanie mnie na kanale #sat-digital-tv
    Koledzy odwagi

  • 2. Data: 2012-05-03 13:36:47
    Od: Kasa przyjmie <i...@...c>

    W dniu 2012-05-03 13:20, Jacek Buda pisze:
> [...]
    > tak się nie robi
    > 1 kanał ircowy dla wszystkich
    > Bardzo prosze o odbanowanie mnie na kanale #sat-digital-tv

    Znow uciekles ze szpitala ?

  • 3. Data: 2012-05-03 13:54:33
    Od: "Wściekły SP9TCU" <s...@g...pl>

    Kasa przyjmie <i...@...c> napisał(a):

    > Znow uciekles ze szpitala ?

    po 1 naucz si pisać
    a po 2 obrażanie ubliżanie drugiej osobie jest karalne w Polsce

  • 4. Data: 2012-05-03 14:09:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 3 May 2012 11:54:33 +0000 (UTC), Wściekły SP9TCU napisał(a):

    > po 1 naucz si pisać
    > a po 2 obrażanie ubliżanie drugiej osobie jest karalne w Polsce

    No, Buda, jeżeli to jest prawda, to pójdziesz do więzienia za wykazywanie
    publicznie jakim jesteś idiotą.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 5. Data: 2012-05-03 17:48:58
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Jacek Buda* napisał(-a):

    [...]

    to nie jest szpan?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2012-05-03 18:19:43
    Od: "ja" <j...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Jacek Buda" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tak się nie robi
    > 1 kanał ircowy dla wszystkich
    > Bardzo prosze o odbanowanie mnie na kanale #sat-digital-tv

    Przecież masz swoje forum, nie wystarczy?

  • 7. Data: 2012-05-03 18:29:12
    Od: Kasa przyjmie <i...@...c>

    W dniu 2012-05-03 13:54, Wściekły SP9TCU pisze:

    > po 1 naucz si pisać
    > a po 2 obrażanie ubliżanie drugiej osobie jest karalne w Polsce

    Ty to wez chociaz tabletki !

  • 8. Data: 2012-05-03 19:58:03
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-05-03 18:19, ja pisze:
    > Przecież masz swoje forum, nie wystarczy?

    Ja to jakiś podejrzliwy jestem i węszę tu perfidną reklamę sat-cośtam :-)

  • 9. Data: 2012-05-04 20:59:37
    Od: "Ks. Piotr Natanek" <a...@g...pl>

    UMRZYJ DEBILU !

  • 10. Data: 2012-05-10 22:06:37
    Od: "VSS" <v...@v...pl>

    za tyle lat upokarzania się powinniście wpuścic go na teho IRCa

    --
    VSS