  • 1. Data: 2011-04-18 22:07:12
    Temat: To się nazywa mieć pecha + pozdrowienia Xantia Katowice
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    http://allegro.pl/auto-i1485692421.html
    http://allegro.pl/aut-i1546152626.html
    http://allegro.pl/auto-zos-i1546916418.html

    Przed chwilą miałem wizję, że Laguna, którą sprzedaje zostanie rozbita
    za 9 dni ;)

    Przy okazji pozdrowienia dla szofera czerwonej Xantii zaparkowanej w
    piątek na terenie MTK.

    --
    kamil d

  • 2. Data: 2011-04-18 23:50:50
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 18/04/2011 21:07, kamil d wrote:
    > http://allegro.pl/auto-i1485692421.html
    > http://allegro.pl/aut-i1546152626.html
    > http://allegro.pl/auto-zos-i1546916418.html

    Na próbie czego?

    Kamil

  • 3. Data: 2011-04-18 23:54:11
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    >>> http://allegro.pl/aut-i1546152626.html

    Na probie negocjacji ceny poza serwisem aukcyjnym.

    --
    Pozdr

  • 4. Data: 2011-04-19 08:49:26
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2011-04-18 22:07, kamil d pisze:
    > Przy okazji pozdrowienia dla szofera czerwonej Xantii zaparkowanej w
    > piątek na terenie MTK.

    A dziękuję :)
    Gość targów jak mniemam?

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 5. Data: 2011-04-19 18:30:00
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2011-04-19 08:49, "Michał \"HoMMeR\" Paszek" pisze:
    > Gość targów jak mniemam?

    Byłem tam bardziej od strony organizacyjnej ;)

    --
    kamil d