  • 1. Data: 2012-04-23 12:44:02
    Temat: To teraz wawka bedzie miała mega drogi...
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    ......skoro w miesiąc JEDEN fotoradar zarobił 1mln PLN i jak zapewnia
    'gadająca głowa' pieniądze pójdą na "drogi"

    Nawet teraz patrząc na ten 1mln -> drogi mam polewke.

    Pozdro.

  • 2. Data: 2012-04-23 13:29:47
    Temat: Re: To teraz wawka bedzie miała mega drogi...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BaX" napisał w wiadomości grup
    >......skoro w miesiąc JEDEN fotoradar zarobił 1mln PLN i jak zapewnia
    >'gadająca głowa' pieniądze pójdą na "drogi"
    >Nawet teraz patrząc na ten 1mln -> drogi mam polewke.

    Ty sobie nie zdajesz sprawy. Obwodnica wroclawia kosztowala 3 mld, za
    jeden milion to mozna 10m drogi zbudowac.
    Rocznie ten FR zarobi na 120m :-)

    Fakt ze remonty sa znacznie tansze.

    J.

  • 3. Data: 2012-04-23 14:30:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/23/2012 12:44 PM, BaX wrote:

    > ......skoro w miesiąc JEDEN fotoradar zarobił 1mln PLN i jak zapewnia
    > 'gadająca głowa' pieniądze pójdą na "drogi"
    >
    > Nawet teraz patrząc na ten 1mln -> drogi mam polewke.

    Przecież wyfrezowali TŁ bo już ludzie plomby gubili ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2012-04-23 14:35:51
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Ty sobie nie zdajesz sprawy. Obwodnica wroclawia kosztowala 3 mld, za
    > jeden milion to mozna 10m drogi zbudowac.

    JEDEN FOTORADAR w JEDEN MIESIĄC, docelowo kombinują nad 3 dodatkowymi.

    > Rocznie ten FR zarobi na 120m :-)

    A na ile premii dla nierobów pierdzistołków?

    > Fakt ze remonty sa znacznie tansze.

    Ja myslę o remontach, przecież nowych dróg już raczej nie wybudują w
    centrum. ;)

  • 5. Data: 2012-04-23 14:37:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    > Ty sobie nie zdajesz sprawy. Obwodnica wroclawia kosztowala 3 mld, za
    > jeden milion to mozna 10m drogi zbudowac.

    Nie - 10 metrów obwodnicy Wroclawia. Zwykłej drogi znacznie więcej.

    > Rocznie ten FR zarobi na 120m :-)

    Obwodnicy. A na ttych 30 km to da się więcej fotoradarów postawić ;)

    > Fakt ze remonty sa znacznie tansze.

    Drobna różnica...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2012-04-23 17:31:14
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Obwodnica wroclawia kosztowala 3 mld

    To ile ona ma kilometrów? Sensownym pytaniem jest ile z tych
    3 mld to lewizna...

    > ... za jeden milion to mozna 10m drogi zbudowac.

    Może we Wrocławiu, bo średnio w Polsce to ok. 30 m
    autostrady ;-)

    > Rocznie ten FR zarobi na 120m :-)

    No wiesz, jeśli się przyjmie założenie że FR ma służyć do
    zarabiania ;-))). Bo chyba już nawet policja nie ściemnia że
    to ma służyć poprawie bezpieczeństwa...

  • 7. Data: 2012-04-23 17:55:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert_J" napisał w wiadomości
    >To ile ona ma kilometrów?

    Ze 30, zalezy jak liczyc. Oficjalnie 35

    >Sensownym pytaniem jest ile z tych 3 mld to lewizna...

    Nie tak duzo, przetargi robione w szczycie koniunktury swoje dolozyly,
    ale to jest po prostu kosztowne.
    7 wezlow, "nowoczesnych", a wiec drozszych, jeden trzypoziomowy - ale
    tu juz chyba miasto placilo.
    Kilometry estakad na slupach, czesciowo uzasadnionych bo przeciez nie
    moze przeciac miasta na dwie czesci.
    Most przez Odre w jej najszerszym miejscu, 42 male mosty i wiadukty,
    kilometry ekranow dzwiekowych, latarnie, a nawet glupie drogowskazy to
    juz jest powazna kwota - choc oczywiscie nie w budzecie calosci. No i
    bramki do viatolla :-)

    >Może we Wrocławiu, bo średnio w Polsce to ok. 30 m autostrady ;-)

    Ale nie ma byc srednio w Polsce, tylko w Warszawie :-)

    >No wiesz, jeśli się przyjmie założenie że FR ma służyć do zarabiania
    >;-))). Bo chyba już nawet policja nie ściemnia że to ma służyć
    >poprawie bezpieczeństwa...

    Nie wiem o ktorym mowa, ale ponoc przybyl w stolicy taki co lapie za
    predkosc i za czerowne i w cztery strony swiata, wiec moze i
    bezpieczenstwu.
    Nie mowie ze 50 nalezy jechac, ale 100 po miescie to chyba za duzo :-)

    J.

  • 8. Data: 2012-04-23 18:10:37
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-23 17:31, Robert_J pisze:
    (...)
    > No wiesz, jeśli się przyjmie założenie że FR ma służyć do zarabiania
    > ;-))).
    > Bo chyba już nawet policja nie ściemnia że to ma służyć poprawie
    > bezpieczeństwa...

    To, że FR przynoszą jakieś dochody jest faktem powszechnie znanym
    i nie ma w tym nic dziwnego. FR bezpieczeństwo poprawiają o ile
    są stawiane mądrze i tak się sukcesywnie dzieje. Zresztą to o czym
    mowa w tym wątku to nie FR, a fotorejestrator i do tego stacjonarny.
    Spadła ilość wypadków, ruch jest spokojniejszy, a pieniądze od
    "specjalistów" można przeznaczyć na drogi/bezpieczeństwo itd.

    http://www.zw.com.pl/artykul/654909.html

    Z tego co napisano w tym artykule, to w większości są to mandaty
    za przejazd na czerwonym świetle, a nie za prędkość.
    Mało tego - to co mnie zaskoczyło (pozytywnie) to skierowanie
    wniosku do sądu u ukaranie za przejazd na czerwonym, z prędkością
    127km/h w czasie rozmowy przez telefon, a nie tylko zwykły mandat.
    Mam nadzieję, że sąd przyłoży artyście stosownie do wprowadzonego
    zagrożenia dla innych. Oby częściej.

  • 9. Data: 2012-04-23 18:19:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-23 17:55, J.F pisze:
    > Użytkownik "Robert_J" napisał w wiadomości
    (...)

    > Nie wiem o ktorym mowa,

    W topicu jest ten nowy warszawski, co to patrzy w każda stronę
    i notuje różne rzeczy :)

    > ale ponoc przybyl w stolicy taki co lapie za
    > predkosc i za czerowne i w cztery strony swiata, wiec moze i
    > bezpieczenstwu.

    Z tego co piszą to większość mandatów jest za czerwone, od
    czasu instalacji nie było wypadku, a liczba wykroczeń spadła o 85%.
    Niem wiem co prawda z czym to porównywali, ale brzmi ładnie :)

    > Nie mowie ze 50 nalezy jechac, ale 100 po miescie to chyba za duzo :-)

    Tam jest 60, od ilu łapie - nie wiem, ale potrafi jw. (czerwone), pasy,
    telefony :) Bezpieczniej jest i to czuć nawet na oko, a jeżdżę
    regularnie.

  • 10. Data: 2012-04-23 22:21:56
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

    > Niem wiem
    > co prawda z czym to porównywali, ale brzmi ładnie :)

    Nareszcie podsumowałeś istotę swojego trollingu. Gratuluję!