  • 1. Data: 2012-04-23 12:51:33
    Temat: Prostowanie felg
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Zna ktoś niedrogi zakład w DC który by się zajął alusami ? wymieniałem
    oponki i okazało się że mam pogięte felgi :(

    Nic specjalnego, zwykłe 15" dla tego nie musi być jakiś super fachowiec za
    xxx baniek kasy.

    Najlepiej jak by była to południowa strona Wawy, Piaseczno, Mokotów, Ochota,
    Ursus ...

  • 2. Data: 2012-04-23 14:55:07
    Temat: Re: Prostowanie felg
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    T->Dnia 2012-04-23 12:51:33 niejaki Chris napisał:
    > Najlepiej jak by była to południowa strona Wawy, Piaseczno, Mokotów, Ochota,
    > Ursus ...

    w okolicach piastowa/pruszkowa na al jerozolimskich jest biedronka - zaraz
    przy biedronce jest warsztat gdzie prostują szybko i tanio - konkretnie
    adresu ci nie podam ale ztcw to tam jest tylko jedna biedronka :)
    jak jedziesz od warszawy to za tesco

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 3. Data: 2012-04-23 15:42:07
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    p0li nabazgrał(a):

> [...]
    > przy biedronce jest warsztat gdzie prostują szybko i tanio - konkretnie
    > adresu ci nie podam ale ztcw to tam jest tylko jedna biedronka :)

    Jedna na pewno ?? bo jedna jest zaraz za Skorosze/Lidl/Tesco tam gdzie
    budują nowe wiadukty, czy jeszcze dalej ?

  • 4. Data: 2012-04-23 19:42:50
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    Może Instalatorów? http://www.renowacjafelg.pl/

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2012-04-23 19:47:46
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 23 Apr 2012 15:42:07 +0200, "Chris" <s...@s...net> wrote:

    >Jedna na pewno ?? bo jedna jest zaraz za Skorosze/Lidl/Tesco tam gdzie
    >budują nowe wiadukty, czy jeszcze dalej ?

    Jak za Tesco to może chodzi o ten warsztat -
    http://www.solidgum.pl/index.php

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2012-04-23 21:27:35
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    T->Dnia 2012-04-23 19:47:46 niejaki jerzu napisał:

    > Jak za Tesco to może chodzi o ten warsztat -
    > http://www.solidgum.pl/index.php

    bardzo prawdopodobne
    pamiętam że był między tesco a biedronką
    a byłem u nich ze 3 lata temu
    prostowanie jednej felgi ze zdjęciem i założeniem - 60zł

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 7. Data: 2012-04-24 12:55:07