  • 1. Data: 2009-01-07 13:54:49
    Temat: motor czy samochód??!!
    Od: qbafire <qbafire@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam, dopiero co zdałem prawko kat. A i B, chcę kupić sobie motor lecz
    kilka osób odradza mi tego posunięcia, uważają że powinienem nabrać
    doświadczenia na drodze a w samochodzie jest to bezpieczniejsze (wg nich).
    I co na początek, jeżeli już, gs500 czy xj 600?

  • 2. Data: 2009-01-07 14:02:48
    Temat: Re: motor czy samochód??!!
    Od: " Michał" <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

    qbafire <qbafire@_NOSPAM_gmail.com> napisał(a):

    > chcę kupić sobie motor
    > --

    Możesz jeszcze taki od motopompy albo od kombajnu. Chyba, że chcesz motocykl?

  • 3. Data: 2009-01-07 14:07:52
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "qbafire"
> [...]
    >doświadczenia na drodze a w samochodzie jest to bezpieczniejsze (wg nich).
    >I co na początek, jeżeli już, gs500 czy xj 600?

    Zależy co chcesz osiągnąć. Ja bym proponował rower na początek. I to
    całkiem poważnie. Rower wspaniale uczy, że wszyscy chcą cię zabić.

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb W zakłamaym świecie naga prawda zostanie
    `b K...@e...eu.org d' uznana za pornografię.(Wojtek Moszko)

  • 4. Data: 2009-01-07 14:14:03
    Od: "Budyń" <b...@w...riders.pl>

    Użytkownik "qbafire" <qbafire@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Witam, dopiero co zdałem prawko kat. A i B, chcę kupić sobie motor lecz
    > kilka osób odradza mi tego posunięcia, uważają że powinienem nabrać
    > doświadczenia na drodze a w samochodzie jest to bezpieczniejsze (wg nich).

    fakt, bezpieczniejszy jest samochód. Ale jako droga do motocykli to nie
    działa, bo to inna jazda jest. Wiec od razu moturem mozna.

    > I co na początek, jeżeli już, gs500 czy xj 600?

    oba mogą być. GSem bedzie łatwiej.

    b.

  • 5. Data: 2009-01-07 14:15:24
    Od: "Budyń" <b...@w...riders.pl>

    Użytkownik " Michał" <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Możesz jeszcze taki od motopompy albo od kombajnu. Chyba, że chcesz
    > motocykl?

    Następny co języka polskiego nie zna a poucza innych. Na drzewo.

    b.

  • 6. Data: 2009-01-07 14:16:08
    Od: fv <f...@c...com>

    qbafire wrote:
> [...]
    > kilka osób odradza mi tego posunięcia, uważają że powinienem nabrać
    > doświadczenia na drodze a w samochodzie jest to bezpieczniejsze (wg

    Uważają bardzo słusznie.

    > I co na początek, jeżeli już, gs500 czy xj 600?

    Yamaha YBR 125, Honda CBR 125, Honda CBF250, Cagiva Mito 125. Osobiście wybrałbym
    Kawasaki Ninja 250R [*]. Zależy od wzrostu...

    [*] Kawasaki w końcu ma nową stronę firmową (kawasaki.pl) - kopię niemieckiej, ale
    gustowna
    i funkcjonalna.
    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 7. Data: 2009-01-07 14:39:02
    Od: " " <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jaki nick taki poziom dyskusji.
    Ja jeżdżę motocyklem i chyba prawie wszyscy tutaj też.
    EOS

  • 8. Data: 2009-01-07 14:43:47
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    v...@g...SKASUJ-TO.pl napisał(a):
    > Ja jeżdżę motocyklem i chyba prawie wszyscy tutaj też.

    A ja moturami jezdze. Na motocyklach jezdza pedaly.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 9. Data: 2009-01-07 14:49:09
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > A ja moturami jezdze. Na motocyklach jezdza pedaly.

    Ta jest ! Bo moturzysci som kul a motocyklisci to cioty, bez wyjatku.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 10. Data: 2009-01-07 15:07:02
    Od: " Michał" <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wyhamuj człowieku i luzik. Nie jesteśmy tu po to aby obrzucać się inwektywami,
    zresztą wątpliwymi.
    Nazwą pojazdu jest "motocykl". "Motor" - to jego część. Oczywiście możesz
    jeździć moturem :-) Nie słyszałem o nadreprezentatywności osób homoseksualnych
    wśród jeżdżących motocyklami w stosunku do ogółu społeczeństwa ale widzę, że
    masz jakieś ciekawe dane. Podzielisz się z nami tą wiedzą?

    A co do głównego tematu: temat pierwszego motocykla był już wielokrotnie
    poruszany. Polecam przejrzenie archiwum.

    Doświadczenie z jazdy zdobyć można zarówno w puszce jak i na moto ale są to
    trochę różne doświadczenia -choć mają wiele wspólnego. jedno jest pewne:
    doświadczenie zdobywa się latami. Wyobraźnia i umiar są podstawą przeżycia.