  • 1. Data: 2009-03-13 00:04:05
    Temat: Topienie zimy czyli tuzinowe TBSZ '2009
    Od: Piotr Pietrasik <p...@r...usunto.pl>

    Witam.

    W tym roku zima jest troche zima. Mysle ze po kilku latach,
    kiedy byla wyjatkowo dla nas laskawa i topilismy ja pro forma,
    rozbestwila sie na calego i nas troche podgryza.
    Najgorsze, ze czasem wpada tak z ukradka i znienacka.
    Wniosek jak zwykle tylko jeden - trzeba utopic suke.

    Tegoroczne tuzinowe, bo 12 Topienie Burej Suki Zimy trafilo
    idealnie w najszybszy mozliwy termin - odbedzie sie
    dokladnie w Pierwszy Dzien Wiosny, Dzien Wagarowicza
    czy jak go kto tam sobie nazywa - 21.03.2009.
    Miejsce - tam gdzie zawsze czyli Granica k/ Kampinosu.

    Dalej zasadniczo bez zmian, tyle tylko ze polanka dalej
    podobno nie ma operatora, w zwiazku z czym tamtejsza budka
    z zarciem i piciem moze nie byc czynna, wiec lepiej znowu
    przywiezc ze soba wszystko.

    <start copy+paste z lat poprzednich>

    Plan: startujemy od 10.00, Topienie Burej Suki Zimy
    ok. 13.00. Spotkanie tradycyjnie odbedzie sie bez
    wzgledu na pogode. Na pewno bedzie tez przynajmniej jeden
    motocykl - moj :)

    Tradycyjnie rowniez organizator niczego nie zapewnia poza
    ogniskiem :)). Zremy i pijemy co sie przywiezie ze soba.

    <end copy+paste z lat poprzednich>

    Po topieniu kameralna imprezka "dla znajomych i przyjaciol krolika".
    Gdzie i o ktorej zainteresowanym przekaze werbalnie.

    --
    pozdrawiam ?!

    Piotr Pietrasik, Motorista.
    /---------------------------------------------------
    --------\
    - ST1100A EXC450 ItalJet Formula 125 Jawa350 Sarenka... ??? -
    \---------------------------------------------------
    --------/
    'nie masz nic do powiedzenia, to nie pisz'

  • 2. Data: 2009-03-15 03:57:13
    Temat: Re: Topienie zimy czyli tuzinowe TBSZ '2009
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    Piotr Pietrasik wrote:

    > Tegoroczne tuzinowe, bo 12 Topienie Burej Suki Zimy trafilo
    > idealnie w najszybszy mozliwy termin - odbedzie sie
    > dokladnie w Pierwszy Dzien Wiosny, Dzien Wagarowicza
    > czy jak go kto tam sobie nazywa - 21.03.2009.

    Nie zebym sie chwalil,
    ale termin 'zgadlem' juz na poczatku stycznia :-))

    Bo bilety trzeba bylo kupic ...

    --
    T.F.

  • 3. Data: 2009-03-15 13:31:32
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    T.F. pisze:

    > Nie zebym sie chwalil,
    > ale termin 'zgadlem' juz na poczatku stycznia :-))
    >
    > Bo bilety trzeba bylo kupic ...

    Motur se kup.

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 4. Data: 2009-03-16 18:26:07
    Od: "ErneST Rygielski" <e...@w...pl>

    Na dzien dzisiejszy wszystko wskazuje na to, ze i my sie rodzinnie
    zameldujemy :)

    Pozdrawiam
    ErneST

  • 5. Data: 2009-03-17 11:39:34
    Od: "paweł ACE" <p...@g...pl>

    ErneST Rygielski <e...@w...pl> napisał(a):

    > Na dzien dzisiejszy wszystko wskazuje na to, ze i my sie rodzinnie
    > zameldujemy :)

    masz skuter sniezny?:-)

    pawel ACE
    ST i TT

  • 6. Data: 2009-03-17 21:11:42
    Od: "ErneST Rygielski" <e...@w...pl>

    Użytkownik "paweł ACE" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > masz skuter sniezny?:-)

    Przywioze na lawecie ;)

    ER

  • 7. Data: 2009-03-22 15:34:35
    Od: "Markowski" <m...@m...org>

    Użytkownik "Piotr Pietrasik"

> [...]
    > rozbestwila sie na calego i nas troche podgryza.
    > Najgorsze, ze czasem wpada tak z ukradka i znienacka.

    No i właśnie mnie w tym roku tak dopadła. Już chyba ze trzy tygodnie temu
    mieliśmy kopać pod fundamenty, ale koparka się w błocie zakopała. A w
    ostatni dzień zimy spadł taki śnieg, że jeszcze przez dwa dni jezdziłem na
    nartach. A najśmieszniejsze, że jak jechałem W Sączu na narty, to na
    skrzyżowaniu podjechał koło nas goście na BMW1200GS na wielickich numerach.
    Mróż po kolana a mu żytem :-)

    --
    Markowski
    VFR800Fi + Jawa 350TS na wieczną pamiątkę

  • 8. Data: 2009-04-20 14:08:50
    Od: "paweł ACE" <p...@g...pl>

    Piotr Pietrasik <p...@r...usunto.pl> napisał(a):

    > Witam.

    tak patrze w terazniejszy Swiat Motocykli i zastanawiam sie czy na tej samej
    imprezie bylem i jak bardzo sie Pietrasik zmienil, nawet Suka jakas taka
    zupelnie niepodobna i mizerna wielce, oj TW cos zes dupy dal dokladnie tym
    razem niestety:-(

    pawel ACE
    TT i ST

  • 9. Data: 2009-04-21 08:35:27
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    paweł ACE pisze:

> [...]
    > zupelnie niepodobna i mizerna wielce, oj TW cos zes dupy dal dokladnie tym

    Hyhy, też się wczoraj nad tym artykułem po głowie drapałem. TW chyba coś
    zdjęcia pomieszał przez ten natłok imprez ;)

    pozdr
    DP
    TL-S