  • 1. Data: 2009-03-12 20:01:01
    Temat: [Waw - Jelonki] Garazu sie szuka
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    Bandziorno

    Niestety, się mi miejscówka kończy i znów muszę sobie szukać garażu.
    Okolica pod tym względem wyjątkowo pustynna, ale a nóż ktoś coś słyszał.

    Najchętniej w okolicach Człuchowskiej, ale jak będzie gdzieś kawałeczek
    dalej, to mogę pospacerować. Fajnie, jakby było miejsce na 2
    motocykle. Chętnie również się do kogoś dołączę itede.
    Ktokolwiek słyszał, ktokolwie wie. Z przyjemnością odwdzięczę się flaszką ;-)

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 2. Data: 2009-03-13 11:41:57
    Temat: Re: Garazu sie szuka
    Od: a...@d...pl

    no to czekaj, zaraz dostaniesz propozycje z calej polski ;)
    pzdr
    atlo wwa ;)

  • 3. Data: 2009-03-13 11:43:18
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-03-13 12:41:57 +0100, a...@d...pl said:

    > no to czekaj, zaraz dostaniesz propozycje z calej polski ;)

    Ale czytałeś również temat, czy tylko treść? ;-)

  • 4. Data: 2009-03-13 11:46:15
    Od: Arni <a...@n...spam>

    a...@d...pl pisze:
    > no to czekaj, zaraz dostaniesz propozycje z calej polski ;)

    to ze google wycina informacje z tematu to nie znaczy ze ich tam nie ma

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"