  • 1. Data: 2011-07-01 20:19:56
    Temat: Tor Kielce - nie ogarniają?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    http://www.youtube.com/watch?v=kE5CryOYXRQ
    Tam aż tak ślisko jest po deszczu?? Bo niemal jak na lodzie lawirują... :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2011-07-01 20:34:52
    Temat: Re: Tor Kielce - nie ogarniają?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-01 20:19, DoQ pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=kE5CryOYXRQ
    > Tam aż tak ślisko jest po deszczu?? Bo niemal jak na lodzie
    > lawirują... :)

    Jeśli mają "cywilne opony" , a deszcz dopiero co spadł - to się
    nie ma co dziwić.

    Ale fakt - ładnie cedzą po barierach, aż miło popatrzeć momentami :)

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 3. Data: 2011-07-01 20:45:45
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Jeśli mają "cywilne opony" , a deszcz dopiero co spadł - to się nie ma
    > co dziwić.

    Nooo jak widać trzeba uważać na Kieleckich ulicach ;-))

    > Ale fakt - ładnie cedzą po barierach, aż miło popatrzeć momentami :)

    Niektórzy lecą totalnie bezwładnie :))

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 4. Data: 2011-07-01 20:57:02
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 01 Jul 2011 20:19:56 +0200, DoQ <p...@g...com>
    wrote:

    > Tam aż tak ślisko jest po deszczu?? Bo niemal jak na lodzie lawirują... :)

    Tam jest badzo ślisko bez deszczu: na owalu można polecieć
    bokiem czymkolwiek. BTDT.

    r.
    _____________

  • 5. Data: 2011-07-01 22:02:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > http://www.youtube.com/watch?v=kE5CryOYXRQ Tam aż tak ślisko jest po
    > deszczu?? Bo niemal jak na lodzie lawirują... :)

    Polska.

    Nic nie potrafią zrobić, Kubica ostatni, nie ma dyfuzora. Wszyscy mają
    dyfuzor, tylko nasz nie ma dyfuzora.

  • 6. Data: 2011-07-01 22:08:20
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On 01 Jul 2011 20:02:22 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Nic nie potrafią zrobić, Kubica ostatni, nie ma dyfuzora. Wszyscy mają
    > dyfuzor, tylko nasz nie ma dyfuzora.

    Rozumiem, że rekord toru na Miedzance należy do Ciebie?

    r.
    _____________

  • 7. Data: 2011-07-01 22:57:14
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 01.07.2011 DoQ <p...@g...com> napisał/a:
    > Witam,
    >

    > http://www.youtube.com/watch?v=kE5CryOYXRQ
    > Tam aż tak ślisko jest po deszczu?? Bo niemal jak na lodzie lawirują... :)

    Bardzo slisko jest nawet na sucho. Poza tym goscie w Evo w miare
    ogarniaja ;)

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 8. Data: 2011-07-02 08:36:37
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 1 Jul 2011 22:57:14 +0200, Adam 'Chloru' Drzewososki wrote:

    >Bardzo slisko jest nawet na sucho.

    Ale co - asfalt/beton dali jakis specjalnie sliski, czy tor zapluty
    olejem ? Bo to wyglada jakby bylo bardziej sliskie od przecietnej
    drogi.

    J.

  • 9. Data: 2011-07-02 12:03:06
    Temat: Re: Tor Kielce - nie ogarniajš?
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 02.07.2011 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Ale co - asfalt/beton dali jakis specjalnie sliski, czy tor zapluty
    > olejem ? Bo to wyglada jakby bylo bardziej sliskie od przecietnej
    > drogi.

    Oleju tam nie ma. Po prostu bardzo sliski asfalt. Zjezdzajac z lasu na
    tor wystarczy ujac i skrecic, zeby postawic auto jak jest sucho. Zadnych
    magicznych sztuczek ;-)

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 10. Data: 2011-07-02 13:28:15
    Temat: Re: Tor Kielce - nie ogarniaj??
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 02 Jul 2011 08:36:37 +0200, J.F
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale co - asfalt/beton dali jakis specjalnie sliski,

    Asfalt jest śliski. Nie sądzę, że specjalnie, ten tor ma już
    kilkadziesiąt lat.

    > Bo to wyglada jakby bylo bardziej sliskie od przecietnej
    > drogi.

    Jest. Na prawym łuku, tym przy jedynym drzewie na torze, na
    dobrze nakręconej dwójce (prędkość wejścia w okolicy 80-90km/h)
    skończyłem bokiem, gdzieś właśnie w okolicy drzewa. W
    pierdolocie Micra K11.

    r.