  • 1. Data: 2012-10-11 18:38:27
    Temat: Totalne bezmózgi w Toyotach i w Mitsubishi
    Od: Filip <b...@m...pl>

    http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,uderzyl-w-
    latarnie-na-placu-konstytucji,62502.html

    http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,toyota-wje
    chala-w-radiowoz-policjant-trafil-do-szpitala,62682.
    html

    http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,mitsubishi
    -owinelo-sie-wokol-latarni-ranny-kierowca,62637.html

    Dlaczego o takich wyczynach nikt nic nie pisze? Że to musieli być
    totalni bezmózgowcy? Dlaczego nikt ich nie połączy z marką pojazdu?

  • 2. Data: 2012-10-11 19:03:36
    Temat: Re: Totalne bezmózgi w Toyotach i w Mitsubishi
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    Użytkownik "Filip" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Dlaczego o takich wyczynach nikt nic nie pisze? Że to musieli być totalni
    > bezmózgowcy? Dlaczego nikt ich nie połączy z marką pojazdu?

    Muszę przyznać, że obie Toyotki ładnie przyjęły ciosy i ochroniły swoich
    pasażerów. Pewnie nie były spawane z kilku dawców...

  • 3. Data: 2012-10-11 19:08:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-10-11 18:38, Filip pisze:
> [...]
    -owinelo-sie-wokol-latarni-ranny-kierowca,62637.html

    > Dlaczego o takich wyczynach nikt nic nie pisze?

    A cóż to wyczyny? Życie w mieście. DC ma to do siebie, że ruch tutaj
    największy w kraju i dochodzi do różnych wydarzeń. Do tego mało kto
    z wypiekami na twarzy szuka sensacji na tvnwarszawa.

    > Że to musieli być totalni bezmózgowcy?

    Niektórzy wiedzą, że zimą na śniegu zatrzymujesz się na 4 metrach
    bez ABS i do tego zniknęła dokumentacja pewnego zdarzenia:
    <cite>
    [cyt]
    ...Tego dnia jechalem VW Polo Classic (bez ABS'ow) droga na waskich,
    kretych, lesnych zakretach...
    Pelno drzew i krzakow skutecznie przyslanialy widok za kazdym zakretem...

    [...]

    ...Jechalem z predkoscia ponad 120 km/h...

    [...]

    ...Urazu psychicznego nie mam, poniewaz nie byl on z mojej winy...
    [/cyt]
    </cite>

    :)

    > Dlaczego nikt ich nie połączy z marką pojazdu?

    Ty ich połączyłeś :)

  • 4. Data: 2012-10-11 19:19:45
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

> [...]
    >

    > Dlaczego o takich wyczynach nikt nic nie pisze? Że to musieli być
    > totalni bezmózgowcy? Dlaczego nikt ich nie połączy z marką pojazdu?

    Nie życzę Ci żeby Ci się coś takiego przydarzyło. Niestety
    taki"debilizm" może przydarzyć się każdemu;/

  • 5. Data: 2012-10-11 20:20:10
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Dlaczego o takich wyczynach nikt nic nie pisze? Że to musieli być
    > totalni bezmózgowcy? Dlaczego nikt ich nie połączy z marką pojazdu?
    ilu zabitych? szczególnie kobiet w ciąży i dzieci idących do szkoły? zero?
    ile mieli promili? ze 3 by się przydały? Trzeźwi?
    jaką mieli szybkość? 120/50? bo jak mniej... nie "nawaleni" bez ofiar..
    to o czym pisać? Wzorem do naśladowania nie są, pecha mają, ale żeby ich
    nazywać totalnymi bezmózgowcami? jak więc nazwiesz napranego kierowce
    który miał 5 osób w maluchu i zabił 2 okaleczył 3?

    ToMasz

  • 6. Data: 2012-10-11 20:40:00
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "kurdybanek" <k...@n...plt> napisał w wiadomości

    latarnie-na-placu-kon

    > Muszę przyznać, że obie Toyotki ładnie przyjęły ciosy i ochroniły swoich
    > pasażerów. Pewnie nie były spawane z kilku dawców...

    No faktycznie, BMW rozpadło by się na dwie połówki.a latarnię by ścieło.
    Dobre auta te Toyotki

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2012-10-12 10:56:50
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Dlaczego o takich wyczynach nikt nic nie pisze? Że to musieli być
    > totalni bezmózgowcy? Dlaczego nikt ich nie połączy z marką pojazdu?

    Masz BMW?

  • 8. Data: 2012-10-12 19:27:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 11 Oct 2012 19:19:45 +0200 osobnik zwany onarjusz
    napisał:

> [...]
    latarni-ranny-kierowca,62637.html

    > Nie życzę Ci żeby Ci się coś takiego przydarzyło. Niestety
    > taki"debilizm" może przydarzyć się każdemu;/

    nie każdy jest takim debilem by zasuwać z dużą prędkością w mieście.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2012-10-21 00:07:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 11 Oct 2012 19:08:17 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

> [...]
    > największy w kraju i dochodzi do różnych wydarzeń. Do tego mało kto
    > z wypiekami na twarzy szuka sensacji na tvnwarszawa.

    Nie jeździsz czasem Toyotą?

    --
    ___________ (R)

  • 10. Data: 2012-10-26 10:17:41
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-10-11 18:38, Filip pisze:
    > Dlaczego o takich wyczynach nikt nic nie pisze? Że to musieli być
    > totalni bezmózgowcy? Dlaczego nikt ich nie połączy z marką pojazdu?

    Jesteś posiadaczem BMW? :) A poważniej dresowy (niegdyś szmelcwageny,
    teraz bmw ale coraz częściej starsze audi) to nie problem marki,
    jednakże rzekomo najczęściej właśnie te auta widzimy na drogach z
    kierowcami obdarzonymi wręcz ułańska fantazją. Rzekomo ponieważ moim
    skromnym zdaniem są to spostrzeżenia ludzi kręcących się wokół komina i
    nie wyruszającymi praktycznie wcale w trasy. Tam (na trasie) w
    debilizmie moim zdaniem prym wiodą różnej klasy przedstawiciele handlowi
    w "50-konnych" wozidełkach...